  • 1. Data: 2002-02-03 21:59:01
    Temat: Zamkniecie konta Inteligo :))
    Od: Dentarg <...@i...com>

    Wlasnie przerabialem.
    Fromularz zamkniecia moze byc przyslany poczta albo emailem.
    Wybralem ta 2 opcje. Po 5 minutach jeszcze emaila nie ma ;), moze
    utknal na laczach ? ;))

    Potem trzeba im go odeslac i 30 dni sie czeka na totalne zamkniecie.

    Moj znajomy prawnik mowil ze nie maja prawa pobrac jakiejkolwiek
    prowizji po wypowiedzeniu umowy (zgodnie z prawem dzien wyslania listu
    poleconego do nich).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2002-02-03 22:36:29
    Temat: Re: Zamkniecie konta Inteligo :))
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Uzytkownik "Dentarg" <...@i...com> napisal w wiadomosci
    > Potem trzeba im go odeslac i 30 dni sie czeka na totalne zamkniecie.

    hmm
    mam pytanko
    na stronie inteligo jest opcja - zamkniecie konta
    co sie dzieje jak sie przy tej opcji zamknie konto - ktos sprawdzal ??
    dotad uzywalem tej opcji do zamykania kont pomocniczych - moze ktos jednak
    przerobil zamkniecie w ten sposob konta glownego ?

  • 3. Data: 2002-02-03 22:42:42
    Od: Marcin <m...@i...pl>

> [...]
    > dotad uzywalem tej opcji do zamykania kont pomocniczych - moze ktos jednak
    > przerobil zamkniecie w ten sposob konta glownego ?

    glownego sie nie da zamknac w ten sposob, mozesz smialo sprobowac :)

  • 4. Data: 2002-02-04 00:23:57
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > Moj znajomy prawnik mowil ze nie maja prawa pobrac jakiejkolwiek
    > prowizji po wypowiedzeniu umowy (zgodnie z prawem dzien wyslania listu
    > poleconego do nich).

    Prawnik niech idzie jeszcze sie poduczyc.
    Do momentu rozwiazania umowy cennik jak najbardziej obowiazuje!
    Blokada rachunku nie oznacza zakonczenia pobierania oplat.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 5. Data: 2002-02-04 09:21:58
    Od: Dentarg <...@i...com>

    On Mon, 4 Feb 2002 01:23:57 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

> [...]
    >Do momentu rozwiazania umowy cennik jak najbardziej obowiazuje!
    >Blokada rachunku nie oznacza zakonczenia pobierania oplat.

    Zle sie wyrazilem, jakiejkolwiek prowizji z nowej TOiP, ze starej jak
    najbardziej, przeciez jak ktos zauwazyl dostane przelew SWIFTem, to
    musza pobrac prowizje ... ale jesli wypowiedzialem umowe ze wzgledu na
    to ze nie zgadzam sie na nowy regulamin i nowa TOiP, to nie moga
    pobrac zadnej prowizji z nowej TOiP, ze starej jak najbardziej ...

    pzdr,
    Dentarg

  • 6. Data: 2002-02-04 09:38:57
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Do momentu rozwiazania umowy cennik jak najbardziej obowiazuje!
    > Blokada rachunku nie oznacza zakonczenia pobierania oplat.

    Z tym, ze koledze zapewne chodzilo o prowizje wedlug starego TOiP. Wedlug
    nowego nie maja prawa pobrac jezeli wypowiadam im umowe, co jest
    jednoznaczne z odrzuceniem proponowanych zmian. Rachunek moga mi zamknac
    fizycznie nawet po pol roki (parz Citi), ale wg. nowego prawa bankowego
    musza stosowac stare oplaty.
    Mav
    no SiG

  • 7. Data: 2002-02-04 09:42:57
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    > Zle sie wyrazilem, jakiejkolwiek prowizji z nowej TOiP, ze starej jak
    > najbardziej, przeciez jak ktos zauwazyl dostane przelew SWIFTem, to
    > musza pobrac prowizje ... ale jesli wypowiedzialem umowe ze wzgledu na

    To bylem ja! :)

    > to ze nie zgadzam sie na nowy regulamin i nowa TOiP, to nie moga
    > pobrac zadnej prowizji z nowej TOiP, ze starej jak najbardziej ...

    I bogajze nie pobiora, jezeli na wypowiedzeniu zaznaczysz, ze nie zgadzasz
    sie na nowy regulamin i TOiP.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 8. Data: 2002-02-04 09:44:56
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Maverick van Hyde" <m...@b...com> napisał w
    wiadomości news:a3lkr6$f73$1@news.telbank.pl...

> [...]
    > jednoznaczne z odrzuceniem proponowanych zmian. Rachunek moga mi zamknac
    > fizycznie nawet po pol roki (parz Citi), ale wg. nowego prawa bankowego

    I tak na 99% będzie. Zresztą ktoś tu mówił, że nawet konsultanci inteligo
    tak mówią, że jeżeli wypowie się umowę w ciągu 14 dni od powiadomienia ze
    względu na niezaakceptowanie nowej TOiP, to nie będzie ona obowiązywać...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 9. Data: 2002-02-04 10:47:01
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

> [...]
    > względu na niezaakceptowanie nowej TOiP, to nie będzie ona obowiązywać...

    tzn. że argumentacja powoli dociera :-))
    2 dni temu mówili "być może"

    BAH

  • 10. Data: 2002-02-04 11:24:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > tzn. że argumentacja powoli dociera :-))
    > 2 dni temu mówili "być może"

    Można im to wybaczyć. Nagle takie zmiany, a klienci są bardzo dociekliwi. A
    konsultanci to nie prawnicy... Nawet nie bankowcy...

    Zawsze można poprosić o zapisanie pytania do wyjaśnienia / wysłać mail na
    i...@i...pl - skomplikowanym sprawami zajmuje się dział reklamacji.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara