  • 11. Data: 2002-06-07 11:30:36
    Temat: Re: Inteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się da
    Od: "Xav" <p...@i...pl>

    > Tako rzecze Xav :
    >
    > Ludzie, trochę logiki. Ostatnio szwankuje Polpak, istnieje szansa,
    > że to przez stan łącz. Obwinianie Inteligo o zerwane transmisje
    > i timeouty jest cokolwiek bez sensu.

    Dziwne, że ani mBank ani na przykład BPH Sezam nie ma tego typu problemów...
    Xav

  • 12. Data: 2002-06-07 11:33:24
    Od: "Xav" <p...@i...pl>

    > No juz nie przesadzaj. U mnie Inteligo smiga jak dzika swinia.
    > A co do uslug - to nie zaprzeczysz sa jedne z lepszych na rynku i wiele
    > bankow sie do nich nie umywa.
    > Inna sprawa, ktora mnie powstrzymuje przed trzymaniem kasy w Inteligo to
    > placenie za wszystko...
    > Tutaj niech spadaja.

    O ile wiem moje problemy nie są odosobnione - być może dotyczy to pewnych
    regionów kraju - w każdym bądź razie dziwne jest, że mBank i BPH Sezam
    działa jak należy a Inteligo za to całkowicie szwankuje - do tej pory nie
    udało mi się jeszcze dzisiaj wykonać żadnego przelewu ze względu na zrywanie
    transmisji...
    Xav

  • 13. Data: 2002-06-07 12:35:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A czy masz pojęcie o topologii polskiej sieci? Sprawdź, jakie ma
    wejścia
    > do Internetu Inteligo, a jakie mBank czy BPH. Nie twierdzę, że nie możesz
    > mieć racji, postuluję tylko, żeby sprawdzić inne możliwości, zanim
    > się zacznie wyklinać bank od najgorszych.

    No dobrze, ale co to jego, jako klienta moze obchodzic.
    JEsli sa glosy z kraju, ze polaczenie do Inteligo jest do dupy, to powinni
    to zmienic i juz, an ie kazac klientowi partzec na topologie...
    Ja nie narzekam i mam ok, ale tutaj wina banku jest bezsporna - jesli komus
    Inteligo dziala do d.. a jednoczesnie inne e-banki chodza..

  • 14. Data: 2002-06-07 12:49:41
    Temat: Re: Inteligo - zabierajcie pienišdze póki jeszcze się da
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Xav :
    [...]
> [...]

    mieć racji, postuluję tylko, żeby sprawdzić inne możliwości, zanim
    się zacznie wyklinać bank od najgorszych.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 15. Data: 2002-06-07 12:59:51
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > że nie możesz mieć racji, postuluję tylko, żeby sprawdzić inne
    > możliwości, zanim się zacznie wyklinać bank od najgorszych.

    Jezeli ja - po miesiacach uzerania sie z polaczeniami, zlozylem do nich
    oficjalna reklamacje (chyba pierwsza tego typu - zareklamowalem Internet
    :-), a dostalem odpowiedz typu "pocaluj nas w stosowne miejsce", to po
    prostu poszedlem sobie gdzie indziej. Fakt, ze dopomogla mi w tym slynna
    decyzja zarzadu, "w celu lepszej wspolpracy podwyzszamy oplaty"

    M.

  • 16. Data: 2002-06-07 14:38:30
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:
    > wej?cia

    > No dobrze, ale co to jego, jako klienta moze obchodzic.
    niestety zyjemy w polsce i nie ma idelanego podlaczenia tak zeby
    wszystkim bylo dobrze, jesli zmienia prividera to beda sie skarzyc
    uzytkownicy z innych miejsc polski i tak mozna sie przepinac co tydzien

    dopuki nie bedziemy mieli w Polsce pozadej szybkiej sieci szkieletowej
    z wieloma szybkimi bramkami miedzy opeartorami to ta sytyacja bedzie trwac.

> [...]
    > Ja nie narzekam i mam ok, ale tutaj wina banku jest bezsporna - jesli komus
    > Inteligo dziala do d.. a jednoczesnie inne e-banki chodza..

    wiana lezy po stronie ISP a posrednio naszego panstwa ktore nam
    zafundowalo monopol TPSA ktora wzystkimi silami utrudnia rozwoj
    tego rynku.

    myslisz ze polacznie na ktore zmienia bedzie niezawodne? z tego
    co obserwuje to kazdy ISP ma czasami problemy techniczne, nawet trwajace
    okolo tygodnia chociaz POLPAK jest rekordzista.

    DA_none

  • 17. Data: 2002-06-07 15:07:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > myslisz ze polacznie na ktore zmienia bedzie niezawodne? z tego
    > co obserwuje to kazdy ISP ma czasami problemy techniczne, nawet trwajace
    > okolo tygodnia chociaz POLPAK jest rekordzista.

    ale co jak co do mBanku takich zarzutow za duzo nie widzialem - czyli jak
    sie chce to mozna???

  • 18. Data: 2002-06-07 17:01:11
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Xav <p...@i...pl> wrote:
    > Coraz trudniej zalogować się na swoje konto w Inteligo.

    to moj ulubiony typ watkow :-)

    a ja ostatnio obserwuje "zepsucie sie" mBanku,
    Inteligo dziala wolno, ale skutecznie (czyli jak zwykle)
    Lukas dziala szybko, ale ile tam sie trzeba naklikac, zeby cos zrobibic?
    a mBank ktory zawsze byl wzorcowo szybki cos sie od 2 tygodni krzaczy,
    ssl sie rwie i zeby zobaczyc STAN kont trzeba sie 15 razy zalogowac.

    ale nie twierdze ze to wszystko wina/zasluga tych bankow.

    widac tak pakiety ida ode mnie do nich, ze efekt jest wlasnie taki,...
    za tydzien bedzie inaczej, a za nastepne dwa jeszcze inaczej... :-(

    pozdrawiam

    romekk

  • 19. Data: 2002-06-07 17:24:18
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Xav" <p...@i...pl>

> [...]
    > Wykonanie przelewu trwa wieki.
    > Połšczenie notorycznie się zrywa.
    > Ludzie uciekajcie z Inteligo, bo za chwilę nie będziecie mieli jak

    Hm, ciekawe. Pół godziny temu płaciłem przelewem za kablówkę. Logowanie
    trwało kilka sekund. Wykonanie przelewu, tak długo, ile zajęło mi
    wpisanie numeru rachunki i sumy. Nic mi się nie zerwało.
    Czy mam już zacząć się bać?

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Mecz za meczem, na zywo, minuta po minucie...
    >>> http://link.interia.pl/f15df

  • 20. Data: 2002-06-07 19:34:14
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Xav" <p...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:adpr78$9g3$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > Wykonanie przelewu trwa wieki.
    > Połšczenie notorycznie się zrywa.
    > Ludzie uciekajcie z Inteligo, bo za chwilę nie

    Każdy moze to wykonać,
    wydaj polecenie tracert (Winda)
    tracert www.inteligo.pl
    lub sprawdzic poleceniem ping
    ( sesji dos windy) i sprawdź w którym miejscu masz
    wąskie gardło (moja zmora to ATM w Warszawie)
    albo zainstaluj proxy.

    Sark