  • 21. Data: 2004-06-01 20:06:11
    Temat: Re: Inteligo w dniu dzisiejszym
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    iczek wrote:

    > OK - nie nadajemy na tej samej fali.
    > Ty jestes zadowolony z uslugi Konto Inteligo, a ja coraz mniej.
    > Dla mnie bank to srodek do gromadzenia, zarządzania i zarabiania kasy, a co
    > najmniej nie do jej tracenia !
    > Dla ciebie to odswietne wizyty.
    > Kazdy ma swoja wersje.

    dla mnie też. Tylko w przeciwieństwie do ciebie jak wypłaciłem sobie
    trochę gotówki.
    Ty wolałeś czekać i narzekać.
    Powodzenia w życiu życzę z takim podejściem. Wywalą cię z pierwszej
    roboty jaką dostaniesz.

  • 22. Data: 2004-06-01 20:06:29
    Od: derwich@

    Do mnie na konto inteligo nawet przelewy nie wchodzą. A dzisiaj miały
    przyjść dwa elixirem. Ale co tam , mam jeszcze konto w multibanku i
    chetnie jak tylko mi to kochane inteligo (PKOBP) umozliwi to przeleje
    wszystkie srodki do innego banku. Naszczescie czasy w ktorych poza
    PKOBP w naszym kraju nie bylo za duzego wyboru juz sie skonczyly :)

    Pozdrawiam kierownictwo PKOBP

    > Witajcie,
    > Ze nie mozna wyplacic
    swoich pieniedzy z bankomatu, ze nie mozna placic
    > karta, to juz
    wiemy.
    > Ale nie mozna nawet wyplacic wlasnej forsy (na dowod
    osobisty) w okienku
    > PKO BP - tlumaczenie panienek: "Bo to nie ten
    bank i nie nasze konto. My
    > sie tym nie zajmujemy."
    >
    > Za chwile
    cos mnie trafi - chcialam zrobic tylko normalne zakupy....

  • 23. Data: 2004-06-01 20:07:19
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Ja mam.
    >
    > Nazywa się 'testy'.

    A przetestowałeś ile na żywo trwa łączenie takich baz danych. Już poza
    testami?
    Tego się nie robi w 5 minut, no chyba, że bazę na zaliczenie z 10 rekordami.

  • 24. Data: 2004-06-01 20:32:14
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > A przetestowałeś ile na żywo trwa łączenie takich baz danych. Już poza
    > testami?
    > Tego się nie robi w 5 minut, no chyba, że bazę na zaliczenie z 10
    > rekordami.

    A wiesz do kogo piszesz?

    Szymon

  • 25. Data: 2004-06-01 20:43:55
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 01 Jun 2004 09:36:45 -0500, poilkj <u...@d...invalid>
    wrote:

    >Gadasz jak potłuczony.
    >A masz jakiś inny pomysł jak połączyć dwa różne systemy.

    weekend - kiedy ludzie przynajmniej nie liczą na wypłatę w oddziale...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 26. Data: 2004-06-01 20:45:34
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 01 Jun 2004 10:29:02 -0500, poilkj <u...@d...invalid>
    wrote:

    >Nie musisz, ale nie możesz żądać, żeby żarówka świeciła jak nie ma
    >prądu, albo kaloryfery miały 200 stopni, tylko dlatego, że ty płacisz i
    >ty żądasz.

    możesz. Ktoś za to bierze pieniądze, to i odpowiada za szkody jakie
    wyrządzi swoim działaniem bądź zaniechaniem.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2004-06-01 20:50:04
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > weekend - kiedy ludzie przynajmniej nie liczą na wypłatę w oddziale...

    Sądzę, że to niczego nie zmienia.
    I tak byłyby posty, że w weekend nie mógł zapłacić za piwo w pubie i że
    ochroniarze na niego krzywo patrzyli.

  • 28. Data: 2004-06-01 20:51:13
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > możesz. Ktoś za to bierze pieniądze, to i odpowiada za szkody jakie
    > wyrządzi swoim działaniem bądź zaniechaniem.

    Podgrzej wodę do 200 stopni, a dopiero potem żądaj.

  • 29. Data: 2004-06-01 20:52:41
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Podgrzej wodę do 200 stopni, a dopiero potem żądaj.

    Da sie zrobic to tylko kwestia cisnien ....

    Szymon

  • 30. Data: 2004-06-01 21:03:42
    Od: "Hektor" <i...@t...pl>

    > Podgrzej wodę do 200 stopni, a dopiero potem żądaj.

    Drogi orędowniku Inteligo pochyl głowę,
    przyznaj manufaktura dała ciała,
    idź spać jutro ludziska też będą atakować.

    A jeśli ta cała szopa to twoja sprawka to
    bądź odpowiedzialny i się zwolnij.