  • 11. Data: 2004-06-01 15:03:20
    Temat: Re: Inteligo w dniu dzisiejszym
    Od: "Tomasz " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    iczek <p...@i...fot.pl> napisał(a):

    > Skromnie uwazam, ze zaistniala sytuacja nadaje sie spokojnie do Komisji
    > Nadzoru Bankowego.
    > !
    > Jest niedopuszczalne aby tysiace klientow pozbawiono dostepu do srodkow
    > wlasnych i to z powodu polacznia jakis tam kont.
    > W dodatku w ramach tego samego banku!

    Ale to chyba nie jest ten sam bank. To tylko jeden jest włascicielem
    drugiego. To są osobne licencje bankowe.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 12. Data: 2004-06-01 15:06:09
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Też ;-))) Oprócz tego pisanie, że to nie jest jeden bank ;-) Bo jest.

    oczywiście, niejasność mojego przekazu; z twierdzieniem, że jest to JEDEN
    bank nie chciałem polemizować :)

    (może to tylko przejęzyczenie poilkj, może miał na myśli dwie różne
    platformy, dwa różne rachunki, dwa różne systemy weryfikacji token/lista,
    a wyszło, że to różne banki ;)))

    zbyszko

  • 13. Data: 2004-06-01 15:11:53
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Glenn wrote:

    > To był jeden bank.

    Glenn, czepiasz się.
    Inteligo nie było tym samym systemem bankowym, co e-PKO.
    W tym sensie napisałem, że nie jeden bank.

  • 14. Data: 2004-06-01 15:17:34
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Tomasz wrote:

    > Ale to chyba nie jest ten sam bank. To tylko jeden jest włascicielem
    > drugiego. To są osobne licencje bankowe.

    Z tego co wiem to nawet nie.
    Inteligo działało na podstawie licencji Bank Geselshaft Berlin Polska S.A
    Teraz działa na podstawie licencji PKO BP.
    Natomiast są to dwa odzielne systemy informatyczne.

  • 15. Data: 2004-06-01 15:18:08
    Od: "iczek" <p...@U...fot.pl>

    > Gadasz jak potłuczony.
    > A masz jakiś inny pomysł jak połączyć dwa różne systemy.
    > To nie był jeden bank, więc piszesz głupoty.

    A co mnie to obchodzi jak polaczyc systemy? Gila mnie to.
    Czy ja musze wiedziec jaki zapis chemiczny ma reakcja lancuchowa aby zapalic
    zarowke w pokoju lub w jakioej temperaturze spala sie gaz w kotlowni aby
    kaloryfery byly cieple ??/

    Za to im place, aby robili to bez szkody dla mnie i bez ograniczania mojego
    dostepu do mojej gotowki.
    jesli tego nie czujesz to spokojnie mozesz siedziec w domu i wybierac
    pieniadze z konta przed kazda zmiana czegokolwiek w Inteligo z obawy przed
    awaria calego systemu ! :))

    Kpina.

    piotr

  • 16. Data: 2004-06-01 15:19:15
    Od: "iczek" <p...@U...fot.pl>

    I tak z maritum sprawy przechodzi sie do gadania o dupie Maryni : :))
    O przepraszam o dupie Inteligo :)

    piotr

  • 17. Data: 2004-06-01 15:22:27
    Od: "iczek" <p...@U...fot.pl>

    Dla mnie moga to byc banki z Marsa i z Plutona.
    Ma dzialac i juz.
    Jakos nikt sie mnie nie pyta czy mi dziala komputer jak mam splacic
    odsetki....! :)

    Nie dosc, ze nie wywiazuja sie z umowy, blokuja mi kase to jeszcze maja
    obroncow anonimowych po sieci :))
    Mam nadziej, ze nie spotkam Cie na Infolini :)))

    piotr

  • 18. Data: 2004-06-01 15:29:02
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    iczek wrote:

> [...]
    > zarowke w pokoju lub w jakioej temperaturze spala sie gaz w kotlowni aby

    Nie musisz, ale nie możesz żądać, żeby żarówka świeciła jak nie ma
    prądu, albo kaloryfery miały 200 stopni, tylko dlatego, że ty płacisz i
    ty żądasz.

    > Za to im place, aby robili to bez szkody dla mnie i bez ograniczania mojego
    > dostepu do mojej gotowki.

    Chora mentalność

    > jesli tego nie czujesz to spokojnie mozesz siedziec w domu i wybierac
    > pieniadze z konta przed kazda zmiana czegokolwiek w Inteligo z obawy przed
    > awaria calego systemu ! :))

    Czuję.
    Dlatego zlecenia zrobiłem dwa dni wcześniej i wziąłem ze sobą kartę
    innego banku na zakupy.

    A co się działo na koncie Inteligo zobaczą sobie za tydzień, bo i tak
    nie mam powodu zaglądać tam wcześniej, chyba, że z ciekawości.
    Bank jest od tego, żebym się nim nie musiał zajmować, a nie od tego,
    żeby kontrolować, czy zlecenie zostało wykonane.

  • 19. Data: 2004-06-01 15:48:59
    Od: "iczek" <p...@U...fot.pl>

    OK - nie nadajemy na tej samej fali.
    Ty jestes zadowolony z uslugi Konto Inteligo, a ja coraz mniej.
    Dla mnie bank to srodek do gromadzenia, zarządzania i zarabiania kasy, a co
    najmniej nie do jej tracenia !
    Dla ciebie to odswietne wizyty.
    Kazdy ma swoja wersje.

    piotr

  • 20. Data: 2004-06-01 17:54:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    poilkj <u...@d...invalid> wrote:

    > A masz jakiś inny pomysł jak połączyć dwa różne systemy.

    Ja mam.

    Nazywa się 'testy'.

    --
    Przemysław Maciuszko