  • 1. Data: 2004-06-01 13:31:45
    Temat: Inteligo w dniu dzisiejszym
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    Witajcie,
    Ze nie mozna wyplacic swoich pieniedzy z bankomatu, ze nie mozna placic
    karta, to juz wiemy.
    Ale nie mozna nawet wyplacic wlasnej forsy (na dowod osobisty) w okienku
    PKO BP - tlumaczenie panienek: "Bo to nie ten bank i nie nasze konto. My
    sie tym nie zajmujemy."

    Za chwile cos mnie trafi - chcialam zrobic tylko normalne zakupy....
    pzdr
    A.

  • 2. Data: 2004-06-01 13:39:02
    Temat: Re: Inteligo w dniu dzisiejszym
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale nie mozna nawet wyplacic wlasnej forsy (na dowod osobisty) w okienku
    > PKO BP - tlumaczenie panienek: "Bo to nie ten bank i nie nasze konto. My
    > sie tym nie zajmujemy."

    Nigdy nie można było tego zrobić. Pad Inteligo związany z wchłonięciem e-PKO
    nie ma tu nic do rzeczy.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-06-01 13:40:08
    Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>

    Witam,
    Skromnie uwazam, ze zaistniala sytuacja nadaje sie spokojnie do Komisji
    Nadzoru Bankowego.
    !
    Jest niedopuszczalne aby tysiace klientow pozbawiono dostepu do srodkow
    wlasnych i to z powodu polacznia jakis tam kont.
    W dodatku w ramach tego samego banku!

    Przeciez to mozna bylo przewidziec!

    Mysle, ze rzadania odszkodowania sa jak najbardziej uzasadnione.
    Obecnie Inteligo robi sobie po prostu kpine z wlasnych klientow.

    pzdr
    piotr

  • 4. Data: 2004-06-01 13:54:48
    Od: "Krzysztof" <k...@s...800.pl>

    "iczek" <p...@i...fot.pl> wrote in message
> [...]
    > Mysle, ze rzadania odszkodowania sa jak najbardziej uzasadnione.
    > Obecnie Inteligo robi sobie po prostu kpine z wlasnych klientow.

    Eeetam... wszystko bylo do przewidzenia... na takie okazje wlasnie przydaje
    sie kredytowka.
    Inna sprawa, ze dzisiaj powinienbyl wyjsc z rana przelew - rata kredytu.
    Tutaj mozna by sie pokusic o reklamacje i ew. zadoscuczynienie ze strony
    Inteligo - szczegolnie jezeli beda problemy z powodu spoznionej platnosci...

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-06-01 14:36:45
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    iczek wrote:

> [...]
    >
    > Mysle, ze rzadania odszkodowania sa jak najbardziej uzasadnione.
    > Obecnie Inteligo robi sobie po prostu kpine z wlasnych klientow.

    Gadasz jak potłuczony.
    A masz jakiś inny pomysł jak połączyć dwa różne systemy.
    To nie był jeden bank, więc piszesz głupoty.

  • 6. Data: 2004-06-01 14:37:16
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Krzysztof wrote:

> [...]
    > Inteligo - szczegolnie jezeli beda problemy z powodu spoznionej platnosci...

    i wyszedł.

  • 7. Data: 2004-06-01 14:38:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To nie był jeden bank, więc piszesz głupoty.

    To był jeden bank.

  • 8. Data: 2004-06-01 14:47:58
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > To był jeden bank.

    "rzadania odszkodowania" - to są głupoty.

    :)
    zbyszko janke

  • 9. Data: 2004-06-01 14:51:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > "rzadania odszkodowania" - to są głupoty.

    Też ;-))) Oprócz tego pisanie, że to nie jest jeden bank ;-) Bo jest.

  • 10. Data: 2004-06-01 14:52:20
    Od: "Krzysztof" <k...@s...800.pl>

    "poilkj" <u...@d...invalid> wrote in message
    > i wyszedł.