  • 1. Data: 2004-06-01 12:03:39
    Temat: zmiana banku
    Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

    Parę miesięcy temu szukałam sensownego banku z dostępem internetowym
    no i jak na razie jestem całkiem zadowoloną klientką DB.
    Co prawda program bankowy po południu często się sypie, ale
    mogę przelewy załatwiać rano. Przelewy są darmowe, może komuś
    się to przyda.
    A w Śląskim jeszcze za zamknięcie konta kazali mi zapłacić
    13,20.
    choć nie będzie to pewnie myśl złota:
    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 2. Data: 2004-06-01 12:06:24
    Temat: Re: zmiana banku
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Krystyna Chiger wrote:

    > Co prawda program bankowy po południu często się sypie, ale
    > mogę przelewy załatwiać rano.

    to dobre :-) a rano tzn o ktorej od 3 do 6 czy w jakich godzinach. LOL
    fajny bank jak przelewy tylko rano mozna zalatwiac :p :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-06-01 12:28:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A w Śląskim jeszcze za zamknięcie konta kazali mi zapłacić
    > 13,20.
    Moze jakis debecik mialas :-) Zgodnie z TOiP zamkniecei konta jest za darmo.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-06-01 12:33:51
    Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

    GideoN wrote:

    > to dobre :-) a rano tzn o ktorej od 3 do 6 czy w jakich godzinach. LOL
    > fajny bank jak przelewy tylko rano mozna zalatwiac :p :-)

    Nie wiem, to dopiero początki :-) Może to był przypadek? Zależało
    mi na darmowych przelewach i to mam, do pory moge się łatwo
    dostosować.

  • 5. Data: 2004-06-01 12:38:17
    Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

    JaKi wrote:

    > Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Moze jakis debecik mialas :-) Zgodnie z TOiP zamkniecei konta jest za darmo.

    Jestem kompletną lamą finansową, ale jak dla mnie o zmianie
    rodzaju konta też nie można decydować bez zgody jego właściciela.
    Prawdopodobnie wykorzystują takich jak ja, którzy wolą zaplacić 13 zł
    niż studiować przepisy bankowe.

  • 6. Data: 2004-06-02 09:55:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Nie wiem, to dopiero początki :-) Może to był przypadek? Zależało
    > mi na darmowych przelewach i to mam, do pory moge się łatwo
    > dostosować.

    To trzeba było wybrać taki bank, który działa cały dzień i jest tańszy ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko