  • 11. Data: 2002-05-22 08:32:46
    Temat: Re: Inteligo rezygnacja
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:acfe62
    > A nie prościej wysłać list polecony z wypowiedzeniem umowy i spać
    spokojnie.
    > Po co komuś robić problem, a przy okazji może i sobie.

    oczywiscie ze prosciej i bezpieczniej :-))))))))))))))))

  • 12. Data: 2002-05-22 10:03:34
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik <a...@o...gda.pl> napisał w wiadomości

    > Kilka dni temu zamykałem firmowe konto w Inteligo. Infolinia
    przesłała mi
    > plik PDF z rozwiązaniem umowy, odesłałem wydrukowaną rezygnację
    nazajutrz
    > (poleconym). Za 2 dni konto zniknęło i oto chyba chodziło. Koszt 3,3
    PLN za
    > wysłanie poleconego. Przy okazji pan z info pytał o powody zamykania
    konta -
    > nie ustosunkował się jednak do przeniesienia konta do mBanku. Ciekawy
    jestem
    > ilu dziennie użytkowników zwiewa do mBanku ?

    Ja zwiewam do Nordei. Powody? Inteligo za wolno chodzi i nie ma
    przelewów za granice, "zakonczenie promocji" tez odegrało swoją rolę.
    Nordea nie ma za to przelewów z datą przyszłą, dobrego oprocentowania
    oraz sesje za szybko są kończone (co kilka minut muszę się logować). Ale
    spróbuję z tym żyć!
    Zresztą decyzja nie podjęta, może czytający tę liste przedstawiciele w/w
    banków zdążą poprawić swoją ofertę???

    BaLab

  • 13. Data: 2002-05-22 10:14:17
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 21 May 2002 21:28:52 +0200, "krab" <k...@h...pl______.>
    wrote:

    >Zaden sad nie przyjmie sprawy - jesli suma pozwu jest mniejsza niz 200 zl,
    >nie zrobi tego tez zaden komornik ani nikt o zdrowym umysle (koszty
    >egzekucji).

    Nigdy do ciebie nie przychodził komornik ściagnąć 50 zł niezapłaconego
    mandatu?
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 15. Data: 2002-05-22 14:01:46
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jahckal" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Żadne opłaty nie są pobierane z rachunków niaktywnych. Rachunek staje
    > się niaktywny maksymalnie po 24h od momentu kiedy otrzymają Formularz
    > (żadna data stempla pocztowego nie ma tu znaczenia). No i zawsze można
    > przecież przesłać im Formularz kurierem :)))

    Jak mówię.

    To nie jest takie pewne, czy w okresie wypowiedzenia, inteligo nie będzie
    pobierać opłat miesięcznych. Być może obecnie opracowano już szczegóły tego
    problemu. Tego nie wiem. Ale jescze około dwa tygodnie temu sprawa była
    rozwiązywana, aby powstał jakiś jednorodny model działania i informowania
    klientów...

    Jeśli jesteś tego aż taki pewien, to znaczy, że masz informacje badziej
    pewne, niż u samego źródła... Pracujesz tam?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 16. Data: 2002-05-22 18:39:28
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Wed, 22 May 2002 16:01:46 +0200, od
    "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisano:

    >Jeśli jesteś tego aż taki pewien, to znaczy, że masz informacje badziej
    >pewne, niż u samego źródła... Pracujesz tam?

    Samo źródło jest już teraz pewne. Wcześniej co konsultant to inna
    odpowiedź. A już całkiem różna od tego co Ty z info@ dostawałeś Teraz
    wszyscy zgodnie. To 0- 800 to całkiem w porządku sprawa. Kilka
    telefonów za friko i już wiadomo czy sprawa pewna, czy ciągle "prawie
    na pewno".
    Co zauważyłem: ważne są pytania. Jak się spytam "Co tam Panie w
    polityce" to odkładam słuchawkę i nic nie wiem. Jak się spytam "Po
    jakim czasie od momentu kiedy otrzymacie mój formularz zamknięcia
    konta rachunek będzie już nieaktywny?" otrzymuję odpowiedź: "Taka
    zmiana wykonywana jest u nas maksymalnie w czasie 24h" (a że w 10 %
    przypadków po krótkim trybie oczekiwania mi nie przeszkadza, to "one
    by one" jest całkiem spoko)

    jahckal

  • 17. Data: 2002-05-22 19:19:57
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

    > Zerując sadlo powiedzmy w połowie cyklu miesięcznego spowodujemy, że
    > na kiniec tego okresu zostanie pobrana opłata za kartę i za
    > prowadzenie, powodując debet.

    Nie koniecznie, wystarczy że mielismy na tyle dużą kwotę że już
    "wyrobiliśmy" średnie saldo powyżej 100 zł na cały miesiąc. Kartę trzeba
    oczywiście deaktywować.

    > Opłaty miesięczne nie są pobierane _tylko_wtedy_ gdy _całe_ średnie
    > miesięczne saldo jest równe 0 PLN.

    Tu się zgadza.

    Pytanie dodatkowe: jak jest pobierana opłata za visę: za poprzedni miesiąc
    czy też za miesiąc z góry?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde

  • 18. Data: 2002-05-23 13:58:26
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie dodatkowe: jak jest pobierana opłata za visę: za poprzedni miesiąc
    > czy też za miesiąc z góry?

    Z góry za miesiąc następny.

    --
    Pozdrawiam,