    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo rezygnacja
    Date: Wed, 22 May 2002 16:01:46 +0200
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@nat197.elsat.net.pl

    Użytkownik "jahckal" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ijhleu494iefo491c2ljttlctgtvg1kmrv@4ax.com...

    > Żadne opłaty nie są pobierane z rachunków niaktywnych. Rachunek staje
    > się niaktywny maksymalnie po 24h od momentu kiedy otrzymają Formularz
    > (żadna data stempla pocztowego nie ma tu znaczenia). No i zawsze można
    > przecież przesłać im Formularz kurierem :)))

    Jak mówię.

    To nie jest takie pewne, czy w okresie wypowiedzenia, inteligo nie będzie
    pobierać opłat miesięcznych. Być może obecnie opracowano już szczegóły tego
    problemu. Tego nie wiem. Ale jescze około dwa tygodnie temu sprawa była
    rozwiązywana, aby powstał jakiś jednorodny model działania i informowania
    klientów...

    Jeśli jesteś tego aż taki pewien, to znaczy, że masz informacje badziej
    pewne, niż u samego źródła... Pracujesz tam?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl