  • 1. Data: 2002-05-21 16:37:38
    Temat: Inteligo rezygnacja
    Od: "marcin" <b...@s...org>

    Jak naszybciej zrezygnowac z konta w Inteligo?

  • 2. Data: 2002-05-21 16:51:31
    Temat: Re: Inteligo rezygnacja
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    Użytkownik "marcin" <b...@s...org> napisał w wiadomości
    > Jak naszybciej zrezygnowac z konta w Inteligo?

    robiac zerowe saldo

  • 3. Data: 2002-05-21 17:53:34
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl______.> napisał w wiadomości

    > robiac zerowe saldo

    Dezinformacja do n-tej!!!

    Zerując saldo niczego nie osiągniemy, a wręcz spowodujemy powstanie debetu!

    Wyzerować saldo możemy TYLKO w pierwszym dniu danego cyklu miesięcznego,
    tak, aby przejść w stan klineta nieaktywnego, w myśl TOiP.

    Poza tym czy bank wtedy wypowie umowę po okresie tych trzech miesięcy, nie
    jest wcale takie pewne...

    Zerując sadlo powiedzmy w połowie cyklu miesięcznego spowodujemy, że na
    kiniec tego okresu zostanie pobrana opłata za kartę i za prowadzenie,
    powodując debet.

    Opłaty miesięczne nie są pobierane _tylko_wtedy_ gdy _całe_ średnie
    miesięczne saldo jest równe 0 PLN.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 4. Data: 2002-05-21 17:57:16
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <b...@s...org> napisał w wiadomości

    > Jak naszybciej zrezygnowac z konta w Inteligo?

    Rozwiązać umowę w trybie regulaminowym - możesz samemu napisać pismo
    rezygnacyjne, a możesz też zamówić sobie u konsultanta gotowy formularz do
    wypełnienia i wysłania - mogą Ci go wysłać pocztą lub e-mailem.

    Po 30 dniach od dostarczenia formularza pocztą, konto jest definitywnie
    zamykane.

    W sprawie opłat pobieranych w okresie wypowiedzenia - było tak, że nie
    pobierali, ale ostatnio dowiedziałem się, że kwestia ta jest obecnie
    rozwiązywana, aby było to jakoś jednoznacznie podane i nie otrzymam żadnych
    informacji.

    Ale wyzerowanie rachunku w dniu wysłania pocztą rezygnacji powinno być OK.
    Uważaj jednak, aby w międzyczasie nie trafił Ci koniec okresu miesięczego,
    bo zrobi się debet...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 5. Data: 2002-05-21 19:28:52
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dezinformacja do n-tej!!!
    > Zerując saldo niczego nie osiągniemy, a wręcz spowodujemy powstanie
    debetu!

    noooooooooo i co ??? myslisz ze pozwa klienta do sadu za 5 zlotych ???
    smieszny jestes !!!!!
    Jesli komus cholernie zalezy na natychniastowym zamnknieciu konta w
    inteligo - to po prostu wyplaca z nigo forse i zapomina, ze kiedykolwiek
    mial tam konto - czyli robi zamkniecie w ciagu 1 dnia - szybciej sie nie da
    !.
    Roszczenia okresowe ulegaja przedawnieniu po max 3 latach (3*12*5=180 zl)
    NIE jest to suma, ktora upowaznialaby kogokolwiek do pozwu sadowego, wiec
    albo sami sobie to konto zamkna (kiedy beda mieli ochote) albo sami beda sie
    drapac co z tym fantem zrobic.
    Zaden sad nie przyjmie sprawy - jesli suma pozwu jest mniejsza niz 200 zl,
    nie zrobi tego tez zaden komornik ani nikt o zdrowym umysle (koszty
    egzekucji).
    Wiec powtorze raz jeszcze - najszbszym sposobem na zamkniecie konta w
    inteligo - jest wyplacic forse i zapomniec o nim ! kazda inna metoda jest
    zdecydowanie wolniejsza od wymienionej !
    Nie wprowadzam zadnej dezinformacji - przedstawiam tylko istniejacy stan
    prawny !!!! a Ty jestes po prostu narwany i niedoinformowany
    ho
    :-)

  • 6. Data: 2002-05-21 19:39:16
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "krab" napisał w wiadomości ...

> [...]
    > albo sami sobie to konto zamkna (kiedy beda mieli ochote) albo sami beda

    A jesli np w lutym 2003 podwyższą opłatę do 10 zł i po max 3 latach
    będzie tego debetu więcej niż 200 złotych??
    I co wtedy??

  • 7. Data: 2002-05-21 22:21:14
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Tue, 21 May 2002 21:28:52 +0200, od "krab"
    <k...@h...pl______.> napisano:

> [...]
    >Nie wprowadzam zadnej dezinformacji - przedstawiam tylko istniejacy stan
    >prawny !!!! a Ty jestes po prostu narwany i niedoinformowany
    Ciekawe czy zastanawiałeś się nad ofertą kredytową innych banków, może
    na jakąś piękną kartę kredytową przyjdzie Ci kiedyś ochota? No a przez
    jaki okres informację o nierzetelnych klientach działających w Polsce
    banków przetrzymuje BIK? Pewnie po kilku miesiącach nie ma tam śladu
    po Twoich przekrętach?

    jahckal

  • 8. Data: 2002-05-21 22:21:27
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Tue, 21 May 2002 19:57:16 +0200, od
    "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisano:

> [...]
    >pobierali, ale ostatnio dowiedziałem się, że kwestia ta jest obecnie
    >rozwiązywana, aby było to jakoś jednoznacznie podane i nie otrzymam żadnych
    Żadne opłaty nie są pobierane z rachunków niaktywnych. Rachunek staje
    się niaktywny maksymalnie po 24h od momentu kiedy otrzymają Formularz
    (żadna data stempla pocztowego nie ma tu znaczenia). No i zawsze można
    przecież przesłać im Formularz kurierem :)))

    jahckal

  • 9. Data: 2002-05-22 06:34:11
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > albo sami sobie to konto zamkna (kiedy beda mieli ochote) albo sami beda

    A nie prościej wysłać list polecony z wypowiedzeniem umowy i spać spokojnie.
    Po co komuś robić problem, a przy okazji może i sobie.

    Pozdrawiam
    R.Wicik

  • 10. Data: 2002-05-22 06:58:49
    Od: <a...@o...gda.pl>

> [...]
    >
    > A nie prościej wysłać list polecony z wypowiedzeniem umowy i spać spokojnie.
    > Po co komuś robić problem, a przy okazji może i sobie.

    Kilka dni temu zamykałem firmowe konto w Inteligo. Infolinia przesłała mi
    plik PDF z rozwiązaniem umowy, odesłałem wydrukowaną rezygnację nazajutrz
    (poleconym). Za 2 dni konto zniknęło i oto chyba chodziło. Koszt 3,3 PLN za
    wysłanie poleconego. Przy okazji pan z info pytał o powody zamykania konta -
    nie ustosunkował się jednak do przeniesienia konta do mBanku. Ciekawy jestem
    ilu dziennie użytkowników zwiewa do mBanku ?

    Pozdrawiam
    A. Krystek