eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo rezygnacja › Re: Inteligo rezygnacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo rezygnacja
    Date: Wed, 22 May 2002 12:03:34 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <acfqqc$jjn$1@news.tpi.pl>
    References: <acfe62$sjn$1@news.onet.pl> <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pr116.poznan.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1022062220 20087 217.97.31.116 (22 May 2002 10:10:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 May 2002 10:10:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:183583
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <a...@o...gda.pl> napisał w wiadomości
    news:4f00.00002b9b.3ceb41a7@newsgate.onet.pl...

    > >
    > > Witam
    > Kilka dni temu zamykałem firmowe konto w Inteligo. Infolinia
    przesłała mi
    > plik PDF z rozwiązaniem umowy, odesłałem wydrukowaną rezygnację
    nazajutrz
    > (poleconym). Za 2 dni konto zniknęło i oto chyba chodziło. Koszt 3,3
    PLN za
    > wysłanie poleconego. Przy okazji pan z info pytał o powody zamykania
    konta -
    > nie ustosunkował się jednak do przeniesienia konta do mBanku. Ciekawy
    jestem
    > ilu dziennie użytkowników zwiewa do mBanku ?

    Ja zwiewam do Nordei. Powody? Inteligo za wolno chodzi i nie ma
    przelewów za granice, "zakonczenie promocji" tez odegrało swoją rolę.
    Nordea nie ma za to przelewów z datą przyszłą, dobrego oprocentowania
    oraz sesje za szybko są kończone (co kilka minut muszę się logować). Ale
    spróbuję z tym żyć!
    Zresztą decyzja nie podjęta, może czytający tę liste przedstawiciele w/w
    banków zdążą poprawić swoją ofertę???

    BaLab

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1