eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Inteligo padło.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 45

  • 41. Data: 2006-10-25 23:09:28
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:
    > Dnia Wed, 25 Oct 2006 15:09:57 -0500,
    > osoba podpisana: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>
    > napisała:
    > [...]
    >
    >>No to w sumie zobacz na grupie datę pierwszego postu, że nie działa i
    >>datę postu kiedy ktoś napisał,że działa i policz ile czasu upłynęło.
    >
    >
    > No. Mi przestało działać cos koło 12 i zaczęło coś koło 17-18. 5 godzin
    > to jednak sporo.
    >
    Tobie, to nie znaczy, że Inteligo, bo innym pojawiło się znacznie wcześniej.


  • 42. Data: 2006-10-25 23:11:20
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    sw wrote:
    > MK wrote:
    >
    >>"witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    >>Jesli maja miejsce takie zdarzenie to znaczy, ze systemem nie zajmuja sie
    >>profesjonalisci. Bank powinien zabezpieczyc inne zrodlo dostepu do energi,
    >>internetu, awaryjne call center itp. Jesli tego nie ma to strach trzymac w
    >>nim pienadze, bo co by bylo gdyby spadl jakis samolot. Pewnie wszystkie dane
    >>poszlyby z dymem ;).
    >>
    >
    >
    >
    > Zgadzam się w pełni.
    > A jako klienta g....no mnie to wszystko obchodzi - czy maja macierze,
    > czy też admin z dyskami w kieszeni biega po banku!!! Ma działać i
    > już, biorą tyle kasy za free, że powinno ich być stać na
    > zabezpieczenia tak doskonałe, ze w przypadku całkowitego padu systemu
    > nikt z zewnątrz nie powinien nawet o tym wiedzieć. Pateraki i tyle.
    >

    Kolejny z argumentami, ja płacę mi się należy.
    To niestety kolego tak nie działa.
    Płacisz bo chcesz płacić. jak nieodpowiada ci to co serwują na śniadanie
    to nie jedz.


  • 43. Data: 2006-10-26 06:00:18
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> wrote in message
    news:ehoqq3$lhn$1@inews.gazeta.pl...
    > >
    > To nie pożar.
    > Jak coś pada po stronie operatora to się najpierw do niego dzowni i
    > wyjaśnia, dlaczego coś nie działa, jak długo potrwa naprawa i czy wogóle
    > cała awantura jest tego warta jeśli przerwa będzie trwała np 15 minut.
    >

    A jak dostawca powie, ze bedzie trwalo 15 min, a po 15 min okaze sie, ze
    potrwa jeszcze 2-3 godziny? Gdybys w taki sposob podchodzil do soprawy to
    ciagle bys mial jakies "awarie".

    > Jeśli coś padło w środku to to też trzeba najpierw znaleźć. i pomyśleć
    > co i gdzie przepinamy.

    po to jest plan awaryjny i jego testy zeby nie bylo trzeba tracic czasu na
    myslenie o tym co mozna zrobic, tylko o tym wiedziec.

    >
    > To wszystko zajmuje czas. Dostępu do serwerów nie ma ot pierwszy z
    > brzegu admin. Fizyczny dostep do maszyn nie jest taki prosty.
    >

    Zawsze taka osoba powinna byc pod reka, a serwery zlokalizowane co najmniej
    w 2 miejscach.

    > >
    > A skąd wiesz że post mówiący, że działa pojawił się od razu jak zaczęło
    > działać?

    Nie wiem, ale z doswiadczenia wiem, ze zajmuje to mniej czasu, niz
    pojawienie sie posta o tym ze nie dziala.

    MK


  • 44. Data: 2006-10-26 06:28:03
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>


    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:9f9ff$45404dff$540ad935$25779@news.chello.pl...
    > "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> wrote in message
    > news:ehoqq3$lhn$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > A jak dostawca powie, ze bedzie trwalo 15 min, a po 15 min okaze sie, ze
    > potrwa jeszcze 2-3 godziny? Gdybys w taki sposob podchodzil do soprawy to
    > ciagle bys mial jakies "awarie".

    To po 15 minutach będą się zastanawiać co robić dalej.

    >
    >> Jeśli coś padło w środku to to też trzeba najpierw znaleźć. i pomyśleć
    >> co i gdzie przepinamy.
    >
    > po to jest plan awaryjny i jego testy zeby nie bylo trzeba tracic czasu na
    > myslenie o tym co mozna zrobic, tylko o tym wiedziec.

    Bajdurzenie.
    Żeby wiedzieć który plan awaryjny wdrożyć, to trzeba wiedzieć co się
    zapsuło.
    Masz ten sam plan na awarię dysków, pożar, uszkodzenie infrastruktury i brak
    zasilania ??



    >
    >>
    >> To wszystko zajmuje czas. Dostępu do serwerów nie ma ot pierwszy z
    >> brzegu admin. Fizyczny dostep do maszyn nie jest taki prosty.
    >>
    >
    > Zawsze taka osoba powinna byc pod reka, a serwery zlokalizowane co
    > najmniej
    > w 2 miejscach.

    A decyzji nie podejmuje admin tylko znacznie znacznie wyżej.


    >
    >> >
    >> A skąd wiesz że post mówiący, że działa pojawił się od razu jak zaczęło
    >> działać?
    >
    > Nie wiem, ale z doswiadczenia wiem, ze zajmuje to mniej czasu, niz
    > pojawienie sie posta o tym ze nie dziala.
    >
    Ile 10 minut?



  • 45. Data: 2006-10-26 17:28:20
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:ehpkhi$49j$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > To po 15 minutach będą się zastanawiać co robić dalej.
    >

    Znowu zadzwonia, uslysza ze za 15 min to juz na pewno bedzie dzialac i dalej
    beda czekac? ;) Tak beda mijac godziny...

    >
    > Bajdurzenie.

    Pewnie jestes specjalista od COB i powinienem zamknac buzie ;).

    > Żeby wiedzieć który plan awaryjny wdrożyć, to trzeba wiedzieć co się
    > zapsuło.
    > Masz ten sam plan na awarię dysków, pożar, uszkodzenie infrastruktury i
    brak
    > zasilania ??
    >

    1, 2 - plany awaryjne dla departamentu technology infrastructure
    3, 4 - plany awaryjne dla depatramentu zarzadzania nieruchomosciami
    (oczywiscie obie jednostki sa wydzielone z struktur banku, bo bank zajmuje
    sie bankowosci ;))

    >
    > A decyzji nie podejmuje admin tylko znacznie znacznie wyżej.
    >

    Podejmuje koordynator cob.

    Coz, chyba juz nie bede ciagnal dalej tego watku, bo i tak nie dam rady zbic
    tak merytorycznych argumentow specjalisty od cob ;).

    MK

strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1