eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo padło. › Re: Inteligo padło.
  • Data: 2006-10-25 21:33:17
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "sw" <s...@v...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    MK wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    > Jesli maja miejsce takie zdarzenie to znaczy, ze systemem nie zajmuja sie
    > profesjonalisci. Bank powinien zabezpieczyc inne zrodlo dostepu do energi,
    > internetu, awaryjne call center itp. Jesli tego nie ma to strach trzymac w
    > nim pienadze, bo co by bylo gdyby spadl jakis samolot. Pewnie wszystkie dane
    > poszlyby z dymem ;).
    >


    Zgadzam się w pełni.
    A jako klienta g....no mnie to wszystko obchodzi - czy maja macierze,
    czy też admin z dyskami w kieszeni biega po banku!!! Ma działać i
    już, biorą tyle kasy za free, że powinno ich być stać na
    zabezpieczenia tak doskonałe, ze w przypadku całkowitego padu systemu
    nikt z zewnątrz nie powinien nawet o tym wiedzieć. Pateraki i tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1