eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo padło. › Re: Inteligo padło.
  • Data: 2006-10-25 23:11:20
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    sw wrote:
    > MK wrote:
    >
    >>"witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    >>Jesli maja miejsce takie zdarzenie to znaczy, ze systemem nie zajmuja sie
    >>profesjonalisci. Bank powinien zabezpieczyc inne zrodlo dostepu do energi,
    >>internetu, awaryjne call center itp. Jesli tego nie ma to strach trzymac w
    >>nim pienadze, bo co by bylo gdyby spadl jakis samolot. Pewnie wszystkie dane
    >>poszlyby z dymem ;).
    >>
    >
    >
    >
    > Zgadzam się w pełni.
    > A jako klienta g....no mnie to wszystko obchodzi - czy maja macierze,
    > czy też admin z dyskami w kieszeni biega po banku!!! Ma działać i
    > już, biorą tyle kasy za free, że powinno ich być stać na
    > zabezpieczenia tak doskonałe, ze w przypadku całkowitego padu systemu
    > nikt z zewnątrz nie powinien nawet o tym wiedzieć. Pateraki i tyle.
    >

    Kolejny z argumentami, ja płacę mi się należy.
    To niestety kolego tak nie działa.
    Płacisz bo chcesz płacić. jak nieodpowiada ci to co serwują na śniadanie
    to nie jedz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.10.06 06:00 MK
  • 26.10.06 06:28 witek
  • 26.10.06 17:28 MK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1