eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo padło. › Re: Inteligo padło.
  • Data: 2006-10-26 06:28:03
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    news:9f9ff$45404dff$540ad935$25779@news.chello.pl...
    > "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> wrote in message
    > news:ehoqq3$lhn$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > A jak dostawca powie, ze bedzie trwalo 15 min, a po 15 min okaze sie, ze
    > potrwa jeszcze 2-3 godziny? Gdybys w taki sposob podchodzil do soprawy to
    > ciagle bys mial jakies "awarie".

    To po 15 minutach będą się zastanawiać co robić dalej.

    >
    >> Jeśli coś padło w środku to to też trzeba najpierw znaleźć. i pomyśleć
    >> co i gdzie przepinamy.
    >
    > po to jest plan awaryjny i jego testy zeby nie bylo trzeba tracic czasu na
    > myslenie o tym co mozna zrobic, tylko o tym wiedziec.

    Bajdurzenie.
    Żeby wiedzieć który plan awaryjny wdrożyć, to trzeba wiedzieć co się
    zapsuło.
    Masz ten sam plan na awarię dysków, pożar, uszkodzenie infrastruktury i brak
    zasilania ??



    >
    >>
    >> To wszystko zajmuje czas. Dostępu do serwerów nie ma ot pierwszy z
    >> brzegu admin. Fizyczny dostep do maszyn nie jest taki prosty.
    >>
    >
    > Zawsze taka osoba powinna byc pod reka, a serwery zlokalizowane co
    > najmniej
    > w 2 miejscach.

    A decyzji nie podejmuje admin tylko znacznie znacznie wyżej.


    >
    >> >
    >> A skąd wiesz że post mówiący, że działa pojawił się od razu jak zaczęło
    >> działać?
    >
    > Nie wiem, ale z doswiadczenia wiem, ze zajmuje to mniej czasu, niz
    > pojawienie sie posta o tym ze nie dziala.
    >
    Ile 10 minut?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.10.06 17:28 MK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1