    From: "Pen" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo padło.
    Date: Wed, 25 Oct 2006 22:05:29 +0200
    <ehn9ki$608$1@news.onet.pl> <ehncob$i1c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ehnofr$4m9$1@inews.gazeta.pl>
    <c7680$453fad4b$540ad935$25193@news.chello.pl>
    <ehocll$rlq$1@inews.gazeta.pl>
    <39110$453fbc91$540ad935$13765@news.chello.pl>

    news:39110$453fbc91$540ad935$13765@news.chello.pl...
    > ROTFL. Pare setek to rzadko pracuje w godzinach szczytu. Wystarczy jak
    > zostanie zapewniony odpowiedni transport i utrzymany dobry kontakt z
    > osobami, ktore zwykle pracuja na innej zmianie.
    > Oddzialow jest wiele, wiec wylaczenie jednego z nich nie uniemozliwia
    > dostepu. Nawet jesli drugi oddzial jest 100 km dalej, bo wiekszosc bankow
    > daje mozliwosc dokonywania transakcji na odleglosc (Internet, Telefon,
    > SMS,
    > bankomat). Gdy pada system transakcyjny wszystkie kanaly (w tym oddzialy)
    > sa
> [...]

    cieszę się że Cię rozbawiłem
    nikt nie zmusi pracownika po nocnej zmiane do przyjścia nawet 'awaryjnie'
    ponownie do pracy, bo np. ktoś wpuścił gaz do budynku gdzie pracują
    konsultanci
    wiem, wiem, budynek powinien mieć zabezpieczenia etc. etc., ale zawsze
    znajdzie się sytuacja, na którą 'nie będzie bata' - kwestia tylko aby
    potencjalną ilość takich sytuacji zminimalizować, ale wykluczyć ich się
    niestety nie da (a zapobieganie im na dłuższą metę to i tak niewątpliwe
    koszty)