eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo padło. › Re: Inteligo padło.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!newsfeed.utanet.at!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.ch
    ello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ehl0eq$t6g$1@atena.e-wro.net><ehl20d$p9e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ehl28a$qps$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <ehm96v$g7p$1@inews.gazeta.pl>
    <19bb6$453ef787$540ad935$16955@news.chello.pl>
    <ehn9ki$608$1@news.onet.pl> <ehncob$i1c$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eho8n6$bq3$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Inteligo padło.
    Date: Wed, 25 Oct 2006 20:29:40 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Message-ID: <df009$453fac21$540ad935$24927@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 21
    NNTP-Posting-Host: 84.10.217.53 (84.10.217.53)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Oct 2006 20:25:37 +0200
    X-Trace: df009453fac21f1af7c9024927
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:399337
    [ ukryj nagłówki ]

    "Tomek" <b...@o...pl> wrote in message news:eho8n6$bq3$1@news.onet.pl...

    > Jak nie padnie macierz to pójdzie zasilanie, awaryjne przy sporym pechu
    też
    > wysiądzie. Jak nie zasilanie to pożar wybuchnie.
    > Do tego dochodzi najbardziej zawodny czynnik - ludzki.
    > Dolicz do tego hakerów, błędy oprogramowania, konieczne zmiany w systemie
    i
    > wiele innych.
    >

    I dlatego kazdy bank ma (powinien miec, tak jak wiele innych duzych firm)
    tzw plan CoB (Continuity of Business). Dla banku, dla ktorego glownym
    sposobem dostepu jest Internet, wylaczenie dostepu do systemu transakcyjnego
    za jego posrednictwem jest jedna z najgorszych awarii (tu mielismy dodatkowo
    brak mozliwosci korzystania z kart platniczych). W takim przypadku w ciagu
    kilku minut powinien byc wdrozony w zycie plan awaryjny. W ciagu nastepnych
    kilkudziesieciu minut powinna dzialac zdecydowana wiekszosc systemow.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.10.06 18:34 MK
  • 25.10.06 18:43 Tomek
  • 25.10.06 19:06 Pen
  • 25.10.06 19:39 MK
  • 25.10.06 19:43 MK
  • 25.10.06 20:02 MK
  • 25.10.06 20:05 Pen
  • 25.10.06 20:07 witek
  • 25.10.06 20:09 witek
  • 25.10.06 20:14 MK
  • 25.10.06 20:15 Pen
  • 25.10.06 20:33 MK
  • 25.10.06 20:24 Kamil Jońca
  • 25.10.06 21:33 sw
  • 25.10.06 23:04 witek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1