  • Data: 2006-10-25 17:59:48
    Temat: Re: Inteligo padło.
    Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A o macierzach chłopcze słyszałeś?

    Słyszałem. Co więcej widziałem takie fajnych skrzyneczki po kilka mln $
    każda w jednej z największych firm w polsce.

    > Rzeczywistość serwerowa jest bardziej skomplikowana i zabezpieczona niż
    > Ci się wydaje.

    Całkowite wyeliminowanie awarii może nastąpić tylko przy zastosowaniu
    nieskończenie wielu nośników.
    Co z tego że macierz składa się z 5 , 55 czy 555 dysków ? Zawsze istnieje
    ryzyko awarii.
    Myślisz, że cała macierz nie może polecieć naraz ?

    Wyobraź sobie co by było gdyby tak serwer TP SA padł i
    > przez 4 godziny nie można się było nigdzie dodzwonić. Oni tam własnie
    > mają macierze. Nic nie ma prawa paść.

    Padnie i powstanie. Nigdy nie zabezpieczysz całkowicie systemu.
    Jak nie padnie macierz to pójdzie zasilanie, awaryjne przy sporym pechu też
    wysiądzie. Jak nie zasilanie to pożar wybuchnie.
    Do tego dochodzi najbardziej zawodny czynnik - ludzki.
    Dolicz do tego hakerów, błędy oprogramowania, konieczne zmiany w systemie i
    wiele innych.

    Tomek