eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo : jest szansa na reklamację? › Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
  • Data: 2003-03-12 09:34:47
    Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam.
    >
    > Pytam u was, bo niestety prawa bankowego nie znam. W dniu dzisiejszym
    > wspaniała firma Inteligo zmieniła zasady pobierania opłat nie informując
    > mnie o tym. Podobno informacja jest na stronie WWW. Podstawą do
    > obciążenia klienta jest cennik (który musi wisieć na widocznym miejscu -
    > u nas tak jest), czy w takim razie bank może zmienić cennik bez
    > poinformowania klienta? Czy mam co dwa dni wchodzić na stronę inteligo i
    > sprawdzać czy coś się zmieniło?
    >
    > Czy jest w takiej sytuacji szansa na reklamację?
    >
    >
    > LMB
    >
    >
    > PS To nie pierwszy raz, kiedy jestem zaskoczony pomysłami Inteligo.
    > Dobra platforma, ale stosują marketing w stylu amerykańskim - naciągnąć
    > po cichu.
    >

    I długo nie musieliśmy czekać! Są już pierwsi poszkodowani przez opłatę za
    wyciąganie z Euronetu.

    Dobrze, że nie wyrabiałem sobie ponownie karty. Choć może się skuszę na tą z
    sercem?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1