  • Data: 2003-03-12 13:35:56
    Temat: Re: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Mar 12, 2003 at 12:11:18PM +0100, Witek wrote:

    >A Woju pewnie sie teraz nabija z ludzi, bo od poczatku mówił ze tak bedzie ;))

    Nabija to za duzo powiedziane, ale raczej wspolczuje tym co sie
    rzucili na inteligo bo 'teraz bedzie tanio prawie wszedzie'. Fakt,
    siec bankomatow pkobp jest spora, ale ani nie taka rewelacyjna (kolo
    mnie najblizej jest pekaosa, wbk i chyba kb) ani nie taka wszedzie (i
    znow - na Helu jest tylko pbk ;-)).

    --

    --w