eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo : jest szansa na reklamację? › Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
  • Data: 2003-03-12 09:57:29
    Temat: Re: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik LMB napisał:
    > Witam.
    >
    > Pytam u was, bo niestety prawa bankowego nie znam. W dniu dzisiejszym
    > wspaniała firma Inteligo zmieniła zasady pobierania opłat nie informując
    > mnie o tym. Podobno informacja jest na stronie WWW. Podstawą do
    > obciążenia klienta jest cennik (który musi wisieć na widocznym miejscu -
    > u nas tak jest), czy w takim razie bank może zmienić cennik bez
    > poinformowania klienta? Czy mam co dwa dni wchodzić na stronę inteligo i
    > sprawdzać czy coś się zmieniło?
    >
    > Czy jest w takiej sytuacji szansa na reklamację?

    Niestety sadze, ze nie. Wlasnie pogrzebalem w regulaminie:

    Par. 60, ust. 2.
    Zmiana wysokości stawek opłat i prowizji może być dokonana przez Bank
    jednostronnie. Klient, który nie akceptuje nowej wysokości stawek opłat
    i prowizji, może dokonać wypowiedzenia Umowy.

    Par. 60, ust. 3.
    Klient może zapoznać się z aktualnie obowiązującymi opłatami i
    prowizjami pod adresem internetowym www.inteligo.pl oraz dzwoniąc pod
    numer telefonu 0801 121 121 lub 0800 121 121.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1