  • Data: 2003-03-12 09:28:12
    Temat: Inteligo : jest szansa na reklamację?
    Od: LMB <N...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Pytam u was, bo niestety prawa bankowego nie znam. W dniu dzisiejszym
    wspaniała firma Inteligo zmieniła zasady pobierania opłat nie informując
    mnie o tym. Podobno informacja jest na stronie WWW. Podstawą do
    obciążenia klienta jest cennik (który musi wisieć na widocznym miejscu -
    u nas tak jest), czy w takim razie bank może zmienić cennik bez
    poinformowania klienta? Czy mam co dwa dni wchodzić na stronę inteligo i
    sprawdzać czy coś się zmieniło?

    Czy jest w takiej sytuacji szansa na reklamację?

    LMB

    PS To nie pierwszy raz, kiedy jestem zaskoczony pomysłami Inteligo.
    Dobra platforma, ale stosują marketing w stylu amerykańskim - naciągnąć
    po cichu.

    --
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==