  • 11. Data: 2002-06-04 17:21:37
    Temat: Re: Inteligo - jak liczą progi oprocentowania?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > A że Ci się nie chciało, to Ci się dziwię, bo ostatnio rewelacyjnie Ci
    > szło liczenie oprocentowania realnego - to bez żadnej złośliwości :)

    teoretyzowanie jest duzo latwiejsze.

    praktycznee sprawdzenie wymaga przepisania duzej ilosci danych,
    bez bledow, itd. itp.
    i interpretacji rozbieznosci :-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 12. Data: 2002-06-04 17:51:35
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ale ze linka nie bardzo wiedziala o co mi chodzi i po konsultacjach
    > odpowiadala malo pewnym glosem ;-) to jeszcze napisalem do
    i...@i...pl

    > na razie jestem dobrej mysli ;-)
    > to sie zgadza z moimi odczuciami (_wydaje_ mi sie, ze kiedys sie dziwilem
    > ze na malej kwocie policzyli mi jakies dziwne odsetki kiedy na innym
    > rachunku mialem troche kasy, i zgodzilo sie to z takim schematem obliczen)
    >
    > no ale czekam na odpowiedz info@...

    Hmmm... No to faktycznie dziwne.
    Na początku, gdy wprowadzili oprocentowanie progresywne - ilinki mówiły, że
    jest one liczone z sumy wkładów na wszystkich rachunkach - inaczej - że
    rozbicie tego na poszczególne rachunki nie jest niekorzystne dla
    oprocentowania.

    Napisałem na info@, oddzwoniono i przekazano, że oprocentowanie jest liczone
    dla każdego rachunku OSOBNO, o sprawie mieli być poinformowani konultanci...

    Napisz koniecznie o tym, jak się sprawa rozstrzygnęła, bo mnie się już ich
    nie chce męczyć - i tak kilka kwestii czeka na wyjaśnienie... A dwugodzinna
    rozmowa przez komórkę nie należy do najwygodniejszych rzeczy na świecie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 13. Data: 2002-06-04 17:54:48
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Wojciech Nawara <w...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Napisałem na info@, oddzwoniono i przekazano, że oprocentowanie jest
    > liczone dla każdego rachunku OSOBNO, o sprawie mieli być

    W świetle tak sprzecznych (?) informacji wydaje mi się, że najpewniej
    byłoby jednak policzyć.

    Z tym że niekoniecznie te dwie informacje są tak naprawdę sprzeczne.
    info@ mogło źle zrozumieć; odsetki są liczone osobno dla każdego
    rachunku, ale stopa może jest derywowana z sumy sald, tak jak pisał
    Romek?

  • 14. Data: 2002-06-05 15:02:46
    Temat: Re: Inteligo - jak liczą progi oprocentowania? HAUUUUU!!!
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Wojciech Nawara <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Każde oddzielnie.

    Przyznaje racje koledze, i odszczekowuje swoja poprzednia opinie :(

    Po tym, jak infolinia niepewnym glosem podala mi informacje o tym,
    ze sie sumuje upewnilem sie na info@ i oni mieli inne zdanie.
    Poniewaz obudzilo to moja rewolucyjna czujosc ;-), to przeliczylem
    sobie dzien po dniu swoje rachunki i niestety! wyszlo na nie-moje ;(((
    jednoczesnie podpytalem info@ raz jeszcze i potwierdzili na konkretnym,
    bardzo trywilnaym przykladzie (dwa konta, po 3,500 zadnych ruchow przez
    miesiac)

    nie wiem skad mam w glowie wpomnienie o tym, ze badalem te odsetki jak ktoregos
    pieknego dnia stwierdzilem, ze mi za duzo codziennie odsetek przybywa
    (na koncie malo zasobnym podczas istnienia duzego salda na subkoncie)

    goze (gorze?) mi.
    ave Wojciech N.!

    pozdrawiam

    romekk

  • 15. Data: 2002-06-05 15:04:52
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > rozmowa przez komórkę nie należy do najwygodniejszych rzeczy na świecie...

    masz racje.
    opisalem co robilem w innej galazce tego watku,....

    moze na samym poczatku progresji rzeczywiscie liczyli korzystnie dla klienta
    i to gdziestam sobie wykrylem a potem sie poprawili zeby przypadkiem
    nie bylo za dobrze?
    (bo teraz badalem swoje konto od polowy marca i wyszlo zdecydowanie na Twoje)

    pozdrawiam

    romekk

  • 16. Data: 2002-06-05 15:05:41
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

> [...]
    > info@ mogło źle zrozumieć; odsetki są liczone osobno dla każdego
    > rachunku, ale stopa może jest derywowana z sumy sald, tak jak pisał

    niestety :(
    w kazdym razie od polowy marca przebadalem swoje konta i wyszlo na to,
    ze mylilem sie.

    pozdrawiam

    romekk

  • 17. Data: 2002-06-05 18:44:31
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> pisze:

    > Przyznaje racje koledze, i odszczekowuje swoja poprzednia opinie :(

    To nieciekawie :(
    Czas likwidować subkonta... znaczy kumulować przynajmniej. Ale to bez
    sensu, powinni sumować, co im zależy? ;)

  • 18. Data: 2002-06-05 19:44:25
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > To nieciekawie :(
    > Czas likwidować subkonta... znaczy kumulować przynajmniej. Ale to bez
    > sensu, powinni sumować, co im zależy? ;)

    Subkonta możesz mieć nic dodatkowo nie kosztują Ciebie.
    Ale jak zależy Ci na % to liczy się kasa na każdym subkoncie osobno i to już
    dowiedziałem się na infolinii od kiedy wprowadzono owe progi, choć musiałem
    ich ciągnąć za język ;)