    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - jak liczą progi oprocentowania? HAUUUUU!!!
    Date: 5 Jun 2002 15:02:46 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    Wojciech Nawara <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Każde oddzielnie.

    Przyznaje racje koledze, i odszczekowuje swoja poprzednia opinie :(

    Po tym, jak infolinia niepewnym glosem podala mi informacje o tym,
    ze sie sumuje upewnilem sie na info@ i oni mieli inne zdanie.
    Poniewaz obudzilo to moja rewolucyjna czujosc ;-), to przeliczylem
    sobie dzien po dniu swoje rachunki i niestety! wyszlo na nie-moje ;(((
    jednoczesnie podpytalem info@ raz jeszcze i potwierdzili na konkretnym,
    bardzo trywilnaym przykladzie (dwa konta, po 3,500 zadnych ruchow przez
    miesiac)

    nie wiem skad mam w glowie wpomnienie o tym, ze badalem te odsetki jak ktoregos
    pieknego dnia stwierdzilem, ze mi za duzo codziennie odsetek przybywa
    (na koncie malo zasobnym podczas istnienia duzego salda na subkoncie)

    goze (gorze?) mi.
    ave Wojciech N.!

    pozdrawiam

    romekk