  • 1. Data: 2002-06-04 09:45:00
    Temat: Fortis - e-pakiet - informacja prasowa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.fortisbank.pl/reports/press/PressRelease2
    00105PL.html

    Na tej stronie do tej pory wisi oficjalna informacja prasowa, przekazana
    mediom (na podstawie ktorych ukazaly sie potem przerozne notki prasowe).
    Informacja prasowa 5/2001 datowana na 18 czerwca 2001 roku.
    I tam jak wol jest napisane "Posiadacz e-Pakietu w momencie otwarcia
    rachunku otrzymuje: bezpłatną kartę Visa Electron, która pozwala na
    bezpłatne wypłaty gotówki we wszystkich bankomatach; po trzech miesiącach
    tzw. limit debetowy (ustalany indywidualnie na podstawie bieżących wpływów
    na rachunek); po upływie sześciu miesięcy kartę VISA Classic. Wszelka
    korespondencja z bankiem odbywa się przez Internet, toteż stosowne wnioski
    wysyła się korzystając z systemu Pl@net."

    Wielokrotnie i przez Pl@nete i przez callcenter mowiono o tej cholernej VC
    ze bedzie ze spoko. Gdzies to powinienem miec, bo historie korespondencji
    nie wiedziec czemu wykasowali do marca tego roku... (tak im duzo to
    zajmowalo???? :(

    A teraz ciagle twierdza ze dostepna jest tylko VE i jak tylko wprowadza VC
    to poinformuja.

    Jak dla mnie to jedno wielkie oszustwo. Naobiecuja a pozniej sobie z ludzi
    jaja robia :(((
    Przynajmniej nie zamykalbym w Pekao SA rachunku - bo tam mialem VC concerto.
    A tak zamknalem, liczac, ze nie bedzie klopotu z uzyskaniem jej w Fortisie.

    Z jednej strony rozwijaja jak diabli uslugi dla MSP, a ten e-pakiet jak
    wprowadzili to zostawili - nie wiadomo zamykac to, czy trzymac...

    Niby taki powazny bank, a sobie w kulki leci ;)))

    Dla przyzwoitosci wprowadziliby VC ta normalna, ale dali jakies glupie
    warunki typu umowa o prace, wplywy na konto 3000 zl :) Co za bank! ;)))

    Teraz przesiadlem sie praktycznie zupelnie do Multi, ale te bezprowizyjne
    wyplaty.... Siedzialbym tam i byloby spoko, oni zarobiliby , ja bylbm
    zadowolony, a tak...
    Fortisie popraw sie!!! :)

    --
    ------