  • 1. Data: 2006-01-11 10:55:27
    Temat: Inteligo -> PKO BP czas przelewu?
    Od: Michal M <w...@...pl>

    Witam,
    Dostalem od kolesia z allegro nr konta do przelewu: 80xx...xx. Kolu do konca
    utrzymuje ze to Inteligo... zwalidowalem sobie to Raiffeisenem i pokazuje ze to
    PKO BP wiec mu puscilem przelew wczoraj o 17.05 i podobno dzis po 11.00 rano
    jeszcze nie dotarl. Mi kasa znikla odrazu i nie pobralo prowizji wiec to
    przelew wewnetrzny - mozliwe zeby tak dlugo szedl? i ew jak dlugo to moze
    jeszcze trwac?

    Pozdrawiam,
    Michal M

  • 2. Data: 2006-01-11 11:04:39
    Temat: Re: Inteligo -> PKO BP czas przelewu?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michal M" <w...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przelew wewnetrzny - mozliwe zeby tak dlugo szedl? i ew jak dlugo to moze

    do 13-ej?
    albo i dluzej bo on nie ma konta Inteligo tylko usluge PKO Inteligo do
    superkonta, wiec forse moze juz dostal tylko mu automat bialkowy nie
    zaksiegowal na koncie...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2006-01-11 11:35:00
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > do 13-ej?
    > albo i dluzej bo on nie ma konta Inteligo tylko usluge PKO Inteligo do

    ok tnx - to rozumiem dlaczego upieral sie ze ma "PKO Inteligo"
    swoja droga to wogole strach robic przelewy w tym banku...

  • 4. Data: 2006-01-11 12:23:21
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > ok tnx - to rozumiem dlaczego upieral sie ze ma "PKO Inteligo"
    > swoja droga to wogole strach robic przelewy w tym banku...

    Widac on wie co ma - a Ty nie orientujesz sie w ofercie bankow.
    Ja mam czesto odwrotnie - moi Klienci uparcie twierdza, ze maja Inteligo -
    dopiero przycisnieci do muru kapituluja i sa zdziwieniu, ze Inteligo <> PKO
    Inteligo.
    A co do "strach robic przelewy" to nie przesadzaj. Chodza szybko. Trzeba
    tylko pamietac, ze na Superkoncie dlugo sie ksieguja, ale widoczne sa
    jeszcze przed zaksiegowaniem (zakladka "środki nierozliczone")

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 5. Data: 2006-01-11 12:43:16
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Widac on wie co ma - a Ty nie orientujesz sie w ofercie bankow.

    zgadza sie mam mam konto w Inteligo (zaczynajace sie od 50...) i to jest
    ostatnie co mogl/chcial bym miec wspolnego z P[E]?K[A]?O.*

  • 6. Data: 2006-01-11 17:29:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"
> [...]
    > do
    > superkonta, wiec forse moze juz dostal tylko mu automat bialkowy nie

    inteligo na poczatek kont 50 10205558
    podana liczba kontrolna swiadczy o innym banku
    - nie wiadomo jakim bo nr oddzialu nie podales a liczba kontrolna nic
    nie mowi
    jesli to pko-inteligo to jest to nic innego jak zwykle pkobop
    a tam jest jedno ksiegowanie - w trakcie wieczornego przetwarzania
    Jutro rano bedzie widac wyniki ksiegowania
    *** blad ***

  • 7. Data: 2006-01-11 20:39:24
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    > tylko pamietac, ze na Superkoncie dlugo sie ksieguja, ale widoczne sa
    > jeszcze przed zaksiegowaniem (zakladka "środki nierozliczone")

    Księgują. Jak sam piszesz operacje widoczne są w zakładce środki
    nierozliczone. Widoczne też są w wolnych środkach. W historii (i na wyciągu)
    pojawią się po przetwarzaniu.
    Rzecz jest dostępem do tradycyjnego rachunku a nie rachunkiem
    "internetowym".
    --
    PZDR, miszka_

  • 8. Data: 2006-01-12 08:52:52
    Temat: epilog: szedl od 17.00 do 12.00 dnia nastepnego
    Od: Michal M <w...@...pl>

    jak w temacie :-)

    ps
    ja mam tylko zwykle konto Inteligo wiec nie mam pojecia o jakichs zakladkach w
    PKO Inteligo...