  • 1. Data: 2006-01-11 06:42:45
    Temat: Gdzie kredyt dla firmy??
    Od: "importerchiny" <i...@g...pl>

    Witam Wszystkich,

    Piszę pierwszy raz na tej grupie.

    Proszę o pomoc, szukam banku w którym jest możliwe otrzymanie kredytu na
    firmę, a sytuacja wygląda następująco.

    Firma istnieje ok. 6 miesięcy.
    Generuję wysokie koszty, ale jednocześnie cały czas obracam towarem.
    Na koniec roku niestety nie udało mi się wygenerować zysku, czyli jest
    strata (powodem są głównie wysokie koszty importu - transport).
    Poszukuję kredytu w wysokości max do 20.000zł, coś w sylu - Kredyt
    odnawialny.

    Zajmuję się importem produktów z dalekiego wschodu.
    Miejsce działania firmy - Warszawa.

    Będę wdzięczny za informacje:

    Jaki bank może udzielić mi Kredytu,
    jakie dodatkowe wymagania muszą być spełnione,
    itp.

    pozdrawiam,

    Importer

    P.S.
    Szukałem banków na własną rękę, ale nic ciekawego nie znalazłem.

  • 2. Data: 2006-01-11 16:35:32
    Temat: Re: Gdzie kredyt dla firmy??
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Proszę o pomoc, szukam banku w którym jest możliwe otrzymanie kredytu na
    > firmę, a sytuacja wygląda następująco.
    >
    > Firma istnieje ok. 6 miesięcy.

    Większość wymaga 12 miesięcy

    > Generuję wysokie koszty, ale jednocześnie cały czas obracam towarem.
    > Na koniec roku niestety nie udało mi się wygenerować zysku, czyli jest
    > strata (powodem są głównie wysokie koszty importu - transport).

    To nie za dobrze

    > Poszukuję kredytu w wysokości max do 20.000zł, coś w sylu - Kredyt
    > odnawialny.

    Pozyskac kapitał spróbowałbym od:
    1. Urząd pracy - dają pożyczki lub też wiedzą o lokalnych instytucjach które
    udzielają początkującym przedsiębiorcom lub tez poręczającym kredyty. Jak
    będziesz miał takie poręczenie to mogą byc złagodzone warunki co do czasu
    prowadzenia działalności (poręczenie dobrych firm czy też instytucji
    znacznie obniża bankom podstawę tworzenia rezerw celowych na złe kredyty)

    2. Fundusz Mikro http://www.funduszmikro.com.pl/

    3. BPH - debet w ramach Harmonium Start - przy czym dla takiej kwoty to
    zabezpieczenie musi być albo na samochodzie albo na nieruchomości (wartosć
    zabezpieczenia 2 razy większa niz debet)
    http://www.bph.pl/pl/firmy/harmonium/p_harmonium_sta
    rt
    http://www.bph.pl/pl/firmy/kredyty/start

    Coś mi się o uszy obiło że jakis inny bank wprowadził ofertę dla nowych firm
    ale nie pamiętam jaki.

    > P.S.
    > Szukałem banków na własną rękę, ale nic ciekawego nie znalazłem.

    Tu nie masz co wybrzydzać ale cieszyc się że ktoś Ci ewentualnie da
    jakikolwiek kredyt.
    Ale jak poprowadzisz firmę dłużej i będziesz miał wyniki na + to będziesz
    mógł przebierać w ofertach.

    Darek

  • 3. Data: 2006-01-14 00:21:14
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 1/11/2006 7:42 AM, importerchiny wrote:

> [...]
    > odnawialny.
    >
    > Zajmuję się importem produktów z dalekiego wschodu.

    Raczej masz małe szanse - chyba, że jakis bank będzie miał promocję
    kredytową i ktoś bardzo będzie tego kredytu chciał udzielić.

    Kwota nie jest astronomiczna - rozważ, czy nie masz możliwości wziąć
    tego kredytu jako osoba fizyczna - byle nie w procedurze standardowej
    dla uzyskujących przychody z DG (ZUS, US - niezaleganie, no i zysk
    raczej konieczny).

    Pzdr: Witek