  • 1. Data: 2006-01-10 21:15:50
    Temat: Raiffeisen Bank
    Od: "szczepan" <a...@t...pl>

    Witam Wszystkich
    Mam pytanie co sądzicie o ofercie tego banku
    czy warto tam zakładać konto
    ma ktoś jakieś doświadczenie z tym bankiem

  • 2. Data: 2006-01-10 22:48:38
    Temat: Re: Raiffeisen Bank
    Od: "@" <n...@o...pl>

    > Witam Wszystkich
    > Mam pytanie co sądzicie o ofercie tego banku
    > czy warto tam zakładać konto
    > ma ktoś jakieś doświadczenie z tym bankiem

    Ja mam tak konto lokacyjne i karte kredytowa. Od kwietnia 2006 zmienia sie
    regulamin i dla posiadaczy konta lokacyjnego.......oplata za wyplate gotowki w
    oddziale=4.99PLN, przlew 4.99PLN. wiec ja rezygnuje. Generalnie zadna rewelacja.
    Telefoniczna obsluga klienta nedzna (co prawda przez chwile sie poprawila) ale
    teraz jest ponowne pikowanie w dol.

    ___

  • 3. Data: 2006-01-11 07:47:46
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    szczepan napisał(a):

    > Witam Wszystkich
    > Mam pytanie co sądzicie o ofercie tego banku
    > czy warto tam zakładać konto
    > ma ktoś jakieś doświadczenie z tym bankiem

    Mam w tym banku kartę kredytową. Generalnie działa wszystko jak trzeba z
    tym małym wyjątkiem, że jestem w trakcie składania reklamacji związanej z
    przelewami z rachunku karty kredytowej. 3 stycznia przygotowałem przelew,
    zatwierdziłem, wpisałem kod ze zdrapki i dostałem komunikat systemu, że
    "przekroczono limit czasu operacji". Uznałem więc, że operacja nie została
    wykonana. Przygotowałem więc drugi przelew na tę samą kwotę i tym razem się
    udało. Ku mojemu zdziwieniu po kilku dniach zauważyłem w historii, że
    wykonano dwa przelewy na tę samą kwotę

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-01-11 08:14:13
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Telefoniczna obsluga klienta nedzna (co prawda przez chwile sie poprawila) ale
    > teraz jest ponowne pikowanie w dol.

    mi sie podobalo jak zadzwonilem w sylwestra okolo 16.00 - przelaczali mnie
    kilkakrotnie, kazali czekac a zdala bylo slychac wesoly gwar imprezki - w sumie
    u mnie w firmie tez juz bylo po symbolicznej lampce szampana ale dlaczego pani z
    RB podjela rozmowe nie przelknawszy wczesniej ;-)

  • 5. Data: 2006-01-11 17:51:48
    Od: bob <b...@1...xx>

    Michal M napisał:

> [...]
    > u mnie w firmie tez juz bylo po symbolicznej lampce szampana ale dlaczego pani z
    > RB podjela rozmowe nie przelknawszy wczesniej ;-)

    o 16 ?
    to jeszcze ktoś tam pracował/był w stanie coś załatawić?

  • 6. Data: 2006-01-12 18:44:19
    Od: "grejt briton" <g...@N...gazeta.pl>

    szczepan <a...@t...pl> napisał(a):

    > Witam Wszystkich
    > Mam pytanie co sądzicie o ofercie tego banku
    > czy warto tam zakładać konto
    > ma ktoś jakieś doświadczenie z tym bankiem

    Ja osobiscie z Raiffeisenem mam bardzo dobre doswiadczenie; konto lokacyjne
    zalozylem tylko po to, aby z mojego konta w UK poprzez www.moneybookers.com
    przelewac na nie pieniadze.

    Dla mnie wszystko jak na razie dziala bez zarzutu.

    Jarek.