  • 1. Data: 2006-01-11 10:32:16
    Temat: Paket Bezpieczenstwa w CITI opcjonalny
    Od: "machanys " <m...@g...pl>

    te 6.50 co msc, Ja wylaczylem, po co mam im placic, i tak gwarantuja ze po
    zgloszeniu kradziezy karty, jest sie spokojnym, ze zablokuja zlodzieja i nie
    obciaza karte, Ja wiem ten Pakiet obejmuje jeszcze rozne bajery, typu na
    lotnisku itd, ale po co mialem im dalej placic te 6.50 skoro stalo sie
    opcjonalne, wylaczylem w diably.............
    macHanys.

  • 2. Data: 2006-01-11 17:46:55
    Temat: Re: Paket Bezpieczenstwa w CITI opcjonalny
    Od: "Dareko" <d...@p...fm>

    Sie żalisz czy sie chwalisz...
    Od dziś spadło jeszcze o około 2 % opocentowanie kredytu na karcie..

    Dareko

  • 3. Data: 2006-01-12 11:32:14
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Dareko" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Sie żalisz czy sie chwalisz...
    > Od dziś spadło jeszcze o około 2 % opocentowanie kredytu na karcie..

    gdzie masz info o tym że spadło oprocentowanie? może jakiś link?

  • 4. Data: 2006-01-12 20:38:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Grzes" <p...@S...o2.pl> wrote in message

    > gdzie masz info o tym że spadło oprocentowanie? może jakiś link?

    Informacja jest rozsylana razem z wyciagami.
    Karty Silver oraz Elle do 23,88%, karty Gold do 22,92%, Platinum bez zmian.
    Dotyczy transakcji dokonanych w kolejnym okresie rozliczeniowym po 20
    stycznia. Oprocentowanie standardowe Komfortu spada do 12,99%.

    MK