  • 1. Data: 2002-12-07 21:28:50
    Temat: Inteligo-Inteligo
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    czy przelewy nie sa online? z czwartku na piatek myslalem ze to przez
    przerwe techniczna, ale widze ze jednak nie - ustawilo mi przelew do
    zrealizowania na 9 grudnia :-/

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-12-07 23:26:36
    Temat: Re: Inteligo-Inteligo
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "JaKi" <j...@g...pl> wyznał(a):
    > czy przelewy nie sa online? z czwartku na piatek myslalem ze to przez
    > przerwe techniczna, ale widze ze jednak nie - ustawilo mi przelew do
    > zrealizowania na 9 grudnia :-/

    a czy taki przelew robisz poprzez QuickMoney czy jako przelew
    jednorazowy? jeśli tym drugim, to faktycznie zostanie to zrobione tak,
    jakbyś przelewał do zewnętrznego banku. tylko quickmoney *natychmiast*
    przenosi pieniądze pomiędzy rachunkami inteligo.

    --
    [del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM

  • 3. Data: 2002-12-08 07:38:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ZYPyPTBrY0i7u6qLoUMgEH9S3BdW@4ax.com, Dawid Lorenz wrote:

    > a czy taki przelew robisz poprzez QuickMoney czy jako przelew
    > jednorazowy? jeśli tym drugim, to faktycznie zostanie to zrobione tak,
    > jakbyś przelewał do zewnętrznego banku.

    Tyle ze bez oplaty (chyba...).

    > tylko quickmoney *natychmiast*
    > przenosi pieniądze pomiędzy rachunkami inteligo.

    :) Ech te przyzwyczajenie z "drugiego" banku. Z kolei "nowi" w mBanku pytaja
    sie, gdzie jest opcja przelewu wewnetrznego.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2002-12-09 01:11:37
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> writes:

    > :) Ech te przyzwyczajenie z "drugiego" banku. Z kolei "nowi" w mBanku pytaja
    > sie, gdzie jest opcja przelewu wewnetrznego.

    O, nie wiedzialem, ze w mBanku jest taka opcja...
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 5. Data: 2002-12-09 06:57:21
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:m3n0nghu7q.fsf@defiant.pm.waw.pl, Krzysztof Halasa wrote:

    > O, nie wiedzialem, ze w mBanku jest taka opcja...

    Rzecz w tym, ze nie ma. Nie chwyciles sensu mojej wypowiedzi.

    Chodzilo o przenoszenie przyzwyczajen z drugiego wirtualnego - w obie
    strony.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-10 02:09:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> writes:

    > Rzecz w tym, ze nie ma. Nie chwyciles sensu mojej wypowiedzi.

    Nie wiem dlaczego widzialem tam "nowi z mBanku".
    Trzeba chyba wczesniej chodzic spac.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator