  • 1. Data: 2002-12-07 22:57:59
    Temat: wojna - odpowiedz pekao sa na przejecie inteligo przez pko bp
    Od: "robson" <m...@N...gazeta.pl>

    według biznesnet.pl

    http://www.biznesnet.pl/index.phtml/akt/5418

    bank pekao sa wprowadza dostęp do konta przez internet dla wszystkich
    rodzajów eurokont,a nie jak dotychczas tylko dla posiadaczy eurokonta www,
    potwierdzenia dokonywane będą za pomocą listy haseł

  • 2. Data: 2002-12-08 07:39:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:astudm$jf6$1@news.gazeta.pl, robson wrote:

    Tyle że ta odpowiedz jest z broni malego kalibru - oprocentowanie od 1
    stycznia 0,5% ...

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-08 09:26:14
    Temat: Re: brak odpowiedzi pekao sa na przejecie inteligo przez pko bp ;-P
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "robson" <m...@N...gazeta.pl> napisał

    > bank pekao sa wprowadza dostęp do konta przez internet dla wszystkich
    > rodzajów eurokont,a nie jak dotychczas tylko dla posiadaczy eurokonta www,
    > potwierdzenia dokonywane będą za pomocą listy haseł

    Tylko, ze zapomniales dodac ze w paru (6) oddzialach i _tylko_ w W-wie ;-)))
    http://www.pekao.com.pl/pekao242.xml?/sid=72/lang=PL
    /604275-985543-65609
    ROTFL LOL buahahahaha

  • 4. Data: 2002-12-08 11:19:35
    Od: k...@p...onet.pl

    te pekao24 to lipa na maxa. Mam eurokonto www i zalozylem eurokonto w V
    oddziale w Warszawie, po to zeby miec za darmo przelewy no i tansze prowadzenie
    konta (akademickie), a do tego dostep przez telefon i sms. No i potem nastalo
    rozczarowanie... Po 22 jak juz nie ma serwisu telefonicznego nie dziala
    pekao24, ciagle wyswietla blad techniczy i prosze sprobowac za chwile. Debet
    tez mial sie sam zrobic jak wplaci sie przynajmniej 500zl, ale wszystko trzeba
    robic recznie i pisac poczta wewn do nich. Nie mozna robic przelewow z data
    przyszla. Prowizorka. Nie warto likwidowac eurokonta WWW na to. Ale za to
    obsluga kart platniczych jest fajna w pekao24. Widac na co wydalismy i ile
    bedzie do splacenia.

  • 5. Data: 2002-12-08 11:25:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał

    > te pekao24 to lipa na maxa.

    ;-)))

> [...]
    > rozczarowanie... Po 22 jak juz nie ma serwisu telefonicznego nie dziala
    > pekao24, ciagle wyswietla blad techniczy i prosze sprobowac za chwile.

    ROTFL

> [...]
    trzeba
    > robic recznie i pisac poczta wewn do nich. Nie mozna robic przelewow z

    LOL, to juz nawet citek to potrafi (przynajmniej czysto teoretycznie ;) bo
    ja mam od wczoraj zaksiegowane operacje z 9/12 !!!) ;D

    Witek

  • 6. Data: 2002-12-08 13:47:18
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > rodzajów eurokont,a nie jak dotychczas tylko dla posiadaczy eurokonta www,
    > potwierdzenia dokonywane będą za pomocą listy haseł

    Ty to nazywasz wojna?

  • 7. Data: 2002-12-08 16:34:40
    Od: m...@p...onet.pl

    > Tylko, ze zapomniales dodac ze w paru (6) oddzialach i _tylko_ w W-wie ;-)))
    > http://www.pekao.com.pl/pekao242.xml?/sid=72/lang=PL
    /604275-985543-65609

    stary spokojnie, na stronie którą podałeś jest napisane:
    "W niedługim czasie usługa zostanie zaoferowana również w innych jednostkach
    Banku".

  • 8. Data: 2002-12-09 18:33:34
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Ty to nazywasz wojna?

    hmm, kiedy to bylo, szarza ulanska przeciwko dywizji czolgow?
    "Oni maja samoloty i samoloty z tektury".
    ;-)

    Tak za 2 lata to moze beda mieli wszedzie zcentralizowany system i wygodne
    kanaly dostepu, ale musieliby jeszcze zachecic swoich klientow do wytrzymania
    z nimi razem...

    --
    <xml-sig>
    Adam