  • 1. Data: 2002-12-07 18:06:25
    Temat: Kasa Mieszkaniowa
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Cholera, po co ja w tamtym roku w grudniu założyłem Kasę Mieszkaniową....

    Skończę oszczędzać w grudniu 2004, a od maja 2004 wchodzimy do Unii i VAT na
    materiały budowlane będzie 22 %... Ja z KM mogę odliczyć 30 %...

    Też mi zarobek 8 % i do tego prowizja banku, wychodzi 7%. Srodki
    oprocentowane sa 2%, jestem więc do przodu 9 % a zamrażam gotówkę na 3
    lata... W normalny banklu miałbym 5 % , więc zyskuję 4 %...

    Do dupy się zyje w tym kraju....

    Zmniejszam wplaty do minimum, a to co zaoszczędze poświęce na jakies drobne
    remonty...

    Dodając jeszcze to że strasznie trudno jest teraz dostać kredyt w KM...

    Najlepsze sa Plany finansowe w Multibanku...

    Chyba skorzystam....

    Pozdrooo

  • 2. Data: 2002-12-07 19:04:13
    Temat: Re: Kasa Mieszkaniowa
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl> wrote in message
    [.............]
    > Najlepsze sa Plany finansowe w Multibanku...
    >
    > Chyba skorzystam....
    [...]

    i za dwa lata będziesz narzekał na Multibank :))))
    bo jeśli wejdziemy do unii, a ty weźmiesz kredyt oprocentowany 12% w
    multibanku i do tego prowizja i koszty wyceny ....

    może policz, zanim za dwa lata znowu narzekać :)
    podobno człowiek UCZY SIĘ na błędach ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-07 20:01:19
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

> [...]
    > multibanku i do tego prowizja i koszty wyceny ....
    >
    > może policz, zanim za dwa lata znowu narzekać :)
    > podobno człowiek UCZY SIĘ na błędach ...

    W Multi można wziąć kredyt w CHF ...

    Co ty tam wiesz....

  • 4. Data: 2002-12-07 20:22:55
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > W Multi można wziąć kredyt w CHF ...

    poczytaj dokładnie wątek i warunki multiplanu ....
    multiplan walutowy różnie się od kredytu walutowego tym, że .... no
    właściwie niczym :)))))
    tyle, że jak weźmiesz kredyt na mniejszą sumę, niż masz zdolność kredytową
    to możesz wziąć coś w rodzaju "kredytu odnawialnego" - tak to się nazywa w
    innych bankach
    bierzesz kredyt mieszkaniowy, a pozostałe kredyty w PLN ...

    a kredyt mieszkaniowy w CHF 3,9-4,3 % , do tego 2% prowizji, wypłata po
    kursie kupna, spłata po kursie sprzedaży, opłata za wycenę ... to chyba
    żadna atrakcja :)

    > Co ty tam wiesz....

    wiem z praktyki jak działają kredyty mieszkaniowe
    zanim skorzystałem, dokładnie przeanalizowałem ofertę ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2002-12-08 08:18:04
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Ja jak bym brał, to WWJ....

  • 6. Data: 2002-12-08 14:38:49
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Ja jak bym brał, to WWJ....

    ponieważ dyskusja dotyczyła kredytów walutowych, to rozumiem, że WWJ brałbyś
    w walucie, tak ?:))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2002-12-08 15:23:03
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    > ponieważ dyskusja dotyczyła kredytów walutowych, to rozumiem, że WWJ
    brałbyś
    > w walucie, tak ?:))))

    Wcale nie dotyczyła kredytów walutowych, tylko zasadności oszczedzania w
    Kasie Mieszkaniowej w kraju gdzie nigdy nic nie wiadomo... W kraju Zulu Gula

    Kasa Mieszkaniowa to sposób na oszczędzanie w złotówkach drogi
    słuchaczu...:)

    Jurek

  • 8. Data: 2002-12-08 15:30:33
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl> wrote in message
    [....]
    > Wcale nie dotyczyła kredytów walutowych, tylko zasadności oszczedzania w
    > Kasie Mieszkaniowej w kraju gdzie nigdy nic nie wiadomo... W kraju Zulu
    Gula
    [...]

    ok, kończąc wątek zacytuję dwie kolejne twoje wypowiedzi :

    >W Multi można wziąć kredyt w CHF ...
    >Ja jak bym brał, to WWJ....

    może i nie powinno się ich łączyć, ale moim zdaniem albo proponujesz
    kompleksowe rozwiązanie, albo kilka cech różnych produktów

    EOT

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 9. Data: 2002-12-08 21:36:39
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Niektórzy ludzie naprawde chyba nie mają nic innego do roboty tylko wykłucać
    się na grupach dyskusyjnych...

  • 10. Data: 2002-12-08 22:13:45
    Od: "ciuSma" <c...@k...net.pl>

    Użytkownik "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:astdb3$n40$1@news.tpi.pl...
    > Skończę oszczędzać w grudniu 2004, a od maja 2004 wchodzimy do Unii i VAT
    na
    > materiały budowlane będzie 22 %... Ja z KM mogę odliczyć 30 %...

    Chyba ze wezmiesz kredyt pomostowy a z kasy potem go splacisz :)

    ciuSma