  • 11. Data: 2002-02-19 13:12:08
    Temat: Re: Inteligo? Dziekujemy!
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    minik wrote:

    > Ty sie juz o to nie boj, czytaja czytaja i to jak =)

    Tak, nie maja co robic tylko czytac czyjes zale, szczegolnie ze
    dostaja tego troche, a moze odpisali Ci na tego typu list ? :)
    Moze okazali skruche i oboecali poprawe ? :))) A w ramach
    pokuty wplacili Ci 50 zl za to ze nie zamkniesz konta ? ;))

    Hehe, a moze niedlugo inteligo wprowadzi taka promocje ;)))
    W koncu pozyskanie nowego klienta jest drogie, wiec powinni
    placic po 50 zl kazdemu kto nie zamknie konta i namowi przyjaciela
    zeby tez nie zamykal ;)))

    (c) wszelkie prawa zastrzezone :))) wysylam CV do inteligo, chce
    byc ich nowym specem od marketingu ;)))

    ROTFL :))

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 12. Data: 2002-02-19 14:24:22
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie czyta? to po co maja poczte i linka na stronie? maila wyslalem na ich
    adres
    > i...@i...pl (jedyny jaki tam znalazlem), a na grupe tylko kopie.

    Już Ty się nie bój, czytają, i to dokłdnie...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 13. Data: 2002-02-19 14:36:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin Tue, 19 Feb 2002 15:24:22 +0100, w <a4tn7f$rjl$1@news.onet.pl>,
    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > adres
    >
    > Już Ty się nie bój, czytają, i to dokłdnie...

    Po ich działaniach "marketingowych" w ogóle tego nie widać.
    Nawet wprost przeciwnie...

  • 14. Data: 2002-02-19 14:50:02
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał:
    > begin Tue, 19 Feb 2002 15:24:22 +0100, w <a4tn7f$rjl$1@news.onet.pl>,
    ^^^^^^^^

    Po Twoich widac , ze utrudniasz życie użytkownikom Outlook Expressa.

    Skoro uważasz, ze mamy czytać Twoje posty poprzez Ctrl+F3.

    > Po ich działaniach "marketingowych" w ogóle tego nie widać.
    > Nawet wprost przeciwnie...

    BAH

  • 15. Data: 2002-02-19 14:53:47
    Od: "DamianP" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    Radku czy ty specjalnie wstawiasz ten "begin " w swoich postach zeby
    Outlookowcy nie mogli ich odczytac.

    Pozdrawiam
    DamianP

  • 16. Data: 2002-02-19 15:13:13
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "BAH" <b...@k...chip.pl> wrote in message news:3c726621$1@news.vogel.pl...
    > ^^^^^^^^
    > Po Twoich widac , ze utrudniasz życie użytkownikom Outlook Expressa.
    > Skoro uważasz, ze mamy czytać Twoje posty poprzez Ctrl+F3.
    Ja z natury tych "magikow" i "hakjerow" nie czytam. Taki jest chyba ich
    cel - nie?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 17. Data: 2002-02-19 15:14:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 19 Feb 2002 15:53:47 +0100, w <a4tou6$1d6$1@news.onet.pl>,
    "DamianP" <d...@k...chip.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Radku czy ty specjalnie wstawiasz ten "begin " w swoich postach zeby
    > Outlookowcy nie mogli ich odczytac.

    Pozostało mi z innej grupy :).

  • 18. Data: 2002-02-19 15:23:53
    Od: Artur K <a...@g...pl>

> [...]
    > i...@i...pl (jedyny jaki tam znalazlem), a na grupe tylko kopie.
    >
    > Już Ty się nie bój, czytają, i to dokłdnie...

    Czyżbyś był jednym z nich ?
    :-))

  • 19. Data: 2002-02-19 15:29:43
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Czyżbyś był jednym z nich ?

    Czyzby czyzyk?

  • 20. Data: 2002-02-19 15:45:42
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > ulamki procenta ani groszowe oplaty, rozumiem tez ze bank musi zarabiac.
    > Interesuje mnie natomiast wiarygodnosc banku, ktora dla mnie spadla wlasnie
    > ponizej zera dzieki waszej polityce informacyjnej i marketingowej. Jej nie
    > rozumiem ani nie chce.
    > Wstydze sie, ze kiedykolwiek polecalem was znajomym - naprawilem juz swoj
    blad.
    > Tymczasem zostawiam sobie martwe konto z minimalna kwota poki jest mi tak
    > wygodnie.
    > Zycze sucesow w pozyskiwaniu klientow wsrod zjadaczy pizzy - powazni ludzie

    wysłałem też