  • 21. Data: 2002-02-19 17:19:38
    Temat: Re: Inteligo? Dziekujemy!
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Artur K" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a4tqm9$inj$1@flis.man.torun.pl...

    > ich

    > Czyżbyś był jednym z nich ?
    > :-))

    Nie, już raz to dementowałem. Po prostu każdy mój mail, który im wysyłam
    jest dokładnie wyjaśniany i nic nie ginie...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 22. Data: 2002-02-20 10:37:21
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > - jednoczesne makretingowe pie...niu o wygodzie i wyjatkowej ofercie...
    > ... sorry, to sa dla mnie zagrywki godne zalosnego geszefciarza, a nie
    > powaznego banku.

    oj tak tak To samo sobie myślę ale na razie jeszcze zostanę

    --
    pozdrawiam

    p...@p...onet.pl

  • 23. Data: 2002-02-20 11:20:25
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message

    ooo, widze, ze Pan Mastahaka probujacy cos udowodnic

  • 24. Data: 2002-02-20 11:26:57
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "WaSyL" <w...@c...pl> wrote in message

    > "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
    >
    > ooo, widze, ze Pan Mastahaka probujacy cos udowodnic

    Taa.... "hakjerstwo" na poziomie przedszkola :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 25. Data: 2002-02-20 17:03:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin Wed, 20 Feb 2002 12:26:57 +0100, w <a501ae$6cd$1@news.tpi.pl>,
    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > "WaSyL" <w...@c...pl> wrote in message

    > Taa.... "hakjerstwo" na poziomie przedszkola :)

    Tylko dla odbiorców-przedszkolaków :).

  • 26. Data: 2002-02-24 19:36:12
    Od: leh <l...@...pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> skribis:

    >Ja z natury tych "magikow" i "hakjerow" nie czytam. Taki jest chyba ich
    >cel - nie?

    IMHO celem jest
    1) uswiadomienie ludziom ze outlook ma bledy
    2) zachecenie ich do uzywania normalnych programow

    bardzo bym sie cieszyl, gdyby wiekszosc ludzi przestala uzywac utlooka,
    moze nie dostawalbym tylu wirusow e-mailem.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 27. Data: 2002-02-24 19:36:13
    Od: leh <l...@...pl>

    "WaSyL" <w...@c...pl> skribis:

    >ooo, widze, ze Pan Mastahaka probujacy cos udowodnic

    ciekawe z czego to wnioskujesz :) Ja nie widze w jego poscie nic zlego :)

    Pozdrawiam, Leh.

  • 28. Data: 2002-02-24 20:01:33
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > bardzo bym sie cieszyl, gdyby wiekszosc ludzi przestala uzywac utlooka,
    > moze nie dostawalbym tylu wirusow e-mailem.

    gdyby wiekszosc ludzi uzywala czegokolwiek innego,
    to to "cokolwiek innego" mialoby co tydzien wykrywane dziury
    i staloby sie glownym roznosicielem smiesznych alertow nibytowirusowych
    i prawdziwych wirusow...

    pozdrawiam

    romekk
    [uzytkownik nieutluka]

  • 29. Data: 2002-02-24 20:48:31
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 24 Feb 2002 20:01:33 GMT, w
    <a5bgqt$kle$3@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Roman Kubik
    <W...@p...com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > to to "cokolwiek innego" mialoby co tydzien wykrywane dziury
    > i staloby sie glownym roznosicielem smiesznych alertow nibytowirusowych

    Pudło. Niektóre pozostałe programy z definicji nie mają dziur
    (ponieważ nie używają technologii HTML/VBS/JScript).

    Co najwyżej możnaby próbować wysyłać tak duże przesyłki powodujące
    wysypanie się programu.

  • 30. Data: 2002-02-24 23:38:34
    Od: Faraon <faraon@SPAM_PROTECTION.bocznica.org>

    Radosław Popławski napisał(a):

    > Pudło. Niektóre pozostałe programy z definicji nie mają
    > dziur (ponieważ nie używają technologii HTML/VBS/JScript).

    Nie przesadzaj. There is always one more bug ;)
    Ale trzeba przyznac ze trudniej o buga w Bat'cie niz w
    Outlooku...

    --
    Faraon Nieprzyjazny
    Nieprzyjazny? A morde taka masz pocieszna...