  • 31. Data: 2002-02-25 05:05:07
    Temat: Re: Inteligo? Dziekujemy!
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "leh" <l...@...pl> wrote in message
    news:v72i7uk22hrtdls7fo7hnlqd9spqu8re4t@4ax.com...
    > IMHO celem jest
    > 1) uswiadomienie ludziom ze outlook ma bledy
    Jestem tego swiadom.

    > 2) zachecenie ich do uzywania normalnych programow
    Hmm... Kiepski sposob.

    > bardzo bym sie cieszyl, gdyby wiekszosc ludzi przestala uzywac utlooka,
    > moze nie dostawalbym tylu wirusow e-mailem.
    Outlooka uzywam tylko do newsow, bo jak na razie nie znalazlem nic bardziej
    sensownego, choc przegladnalem cala mase softu.

    P.S. Ta tyskusja to nie na te grupe. EOT.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 32. Data: 2002-02-25 16:38:03
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Pudło. Niektóre pozostałe programy z definicji nie mają dziur
    > (ponieważ nie używają technologii HTML/VBS/JScript).

    i dlatego nie nadaja sie na "masowe" czyniki glupawych maili z jeszcze
    bardzej glupawymi zalacznikami.
    mnie to nie martwi, moj elm, pine i rtin sa odporne na "wszystko ;)", ale
    to wclae nie znaczy, ze licze na to, ze stana sie popularne...

    pozdrawiam

    romekk