  • 1. Data: 2002-02-19 12:49:32
    Temat: Nasz wspaniały PKO BP
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Wydaje mi się, że jeszcze tego nie było, ale mogłem przeoczyć - w takim
    wypadku przepraszam.
    Oto informacja z PKO BP:
    "Szanowni Państwo!
    W trosce o bezpieczeństwo pieniędzy Klientów,
    PKO Bank Polski 19 lutego 2002 roku rozpoczął
    wprowadzanie nowego sposobu autoryzacji transakcji
    dokonywanych kartą PKO Ekspres (Visa Electron).
    Od tego czasu posiadacze kart PKO Ekspres będą
    mogli dokonywać transakcji do wysokości wolnych
    środków na rachunku, ale nie przekraczających
    przyznanych limitów na kartę.
    Miło jest nam poinformować, że do kwietnia br.
    Klienci wszystkich oddziałów PKO Banku Polskiego,
    posiadający kartę PKO Ekspres, zostaną objęci
    nowym sposobem autoryzacji."
    Nie ma to jak nowoczesność :-)

    --
    Górnik