  • 1. Data: 2002-02-19 12:21:57
    Temat: Inteligo? Dziekujemy!
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Kazda milosc ma swoje granice ;-) Wlasnie definitywnie (chyba) pozegnalem sie z
    Inteligo. Na pozegnanie podeslalem im taki oto mailik (argumentacja pod rozwage
    PT Grupowiczow).
    PS. Z calym szacunikem do amatorow pizzy ;)

    ==============

    Drogie (!) Inteligo!
    Z przyjemnoscia pragne poinformowac, ze wycofalem wlasnie od was wszystkie
    oszczednosci (powyzej przecietnej) oraz stale wplywy. Nie interesuja mnie
    ulamki procenta ani groszowe oplaty, rozumiem tez ze bank musi zarabiac.
    Interesuje mnie natomiast wiarygodnosc banku, ktora dla mnie spadla wlasnie
    ponizej zera dzieki waszej polityce informacyjnej i marketingowej. Jej nie
    rozumiem ani nie chce.
    Wstydze sie, ze kiedykolwiek polecalem was znajomym - naprawilem juz swoj blad.
    Tymczasem zostawiam sobie martwe konto z minimalna kwota poki jest mi tak
    wygodnie.
    Zycze sucesow w pozyskiwaniu klientow wsrod zjadaczy pizzy - powazni ludzie
    raczej juz nie przyjda.
    Z ubolweaniem
    (-)

  • 2. Data: 2002-02-19 12:38:56
    Temat: Re: Inteligo? Dziekujemy!
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > -zrobiłem dokładnie to samo!
    > Wall

    Na jaki adres to wysylaliscie?
    Zamykam wlasnie 3 konta w mojej rodzince i tez wysle co nieco =)

  • 3. Data: 2002-02-19 12:38:57
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > wygodnie.
    > Zycze sucesow w pozyskiwaniu klientow wsrod zjadaczy pizzy - powazni

    -zrobiłem dokładnie to samo!
    Wall

  • 4. Data: 2002-02-19 12:49:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości

    > Na jaki adres to wysylaliscie?
    > Zamykam wlasnie 3 konta w mojej rodzince i tez wysle co nieco =)

    Et tu, Minik, contra Inteligo! * ;pppppp

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

    */
    I ty, Brutusie, przeciw mnie ! (Et tu Brute contra me !)
    Cezar (Caius Iulius Caesar, ok. 101 - 44 p.n.e.)

  • 5. Data: 2002-02-19 12:54:09
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Et tu, Minik, contra Inteligo! * ;pppppp

    Iiiiiiii? =)

  • 6. Data: 2002-02-19 12:54:53
    Od: "Pit" <p...@n...sarzyna.pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

    > Zycze sucesow w pozyskiwaniu klientow wsrod zjadaczy pizzy - powazni
    ludzie
    > raczej juz nie przyjda.

    Powazni pewnie przyjda . Nie wiem o co tyle krzyku, o kilka groszy ? Bardzo
    dobrze , niech pouciekaja Ci ktorym nie pasuje. Droga wolna, mozna
    zrezygnowac.
    Cala ta sytuacja przypomina mi zlikwidowanie 5 - pierwszych darmowych sekund
    w Erze.. Kiedy ludzie zwani dresami czy jakos tak, zaczeli w nadmiarze
    wykorzystywac.
    Tu podobnie .. Krag przyjaciol i inne glupotki i ktos chcial na tym zarobic.
    Martwe konta nikomu nie sa potrzebne. Ja mam konto w Inteligo i jestem z
    tego zadowolny. Jesli mi cos przestanie odpowiadac to zrezygnuje ale nie
    bede robil szumu na caly swiat ze wlasnie zakladam sobie konto w innym
    banku, bo po co ..

    Pozdrawiam

    Pit

  • 7. Data: 2002-02-19 13:01:53
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > przeciez nikt w inteligo tego nie czyta, ale skoro ktos musi sobie
    > ulzyc...

    Ty sie juz o to nie boj, czytaja czytaja i to jak =)

  • 8. Data: 2002-02-19 13:02:33
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    przeciez nikt w inteligo tego nie czyta, ale skoro ktos musi sobie
    ulzyc...

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 9. Data: 2002-02-19 13:05:33
    Od: <e...@p...onet.pl>

    ech... uwielbiam te opinie oparte na swoich wyobrazeniach. proponuje przeczytac
    mojego posta jeszcze raz. a wiec:
    1. naprawde nie przyszedlem do I. zeby zarobic 50 zl na promocji
    2. ani nie z tego powodu polecalem to konto, a z przekonania
    3. gotow jestem (i bede teraz) placic za obsluge konta wiecej niz w I.
    4. rowniez uwazam, ze ich produkt (funkcjonalnosc, stosunek jakosci do ceny)
    jako taki nie jest zly
    napisalem natomiast, cos na temat wiarygodnosci.
    - zmienianie waruynkow niemal z godziny na godzine, czesto o 180 stopni w
    stosunku do niedawnych deklaracji,
    - ukrywanie istotnych informacji drobnym maczkiem, ocierajace sie o celowe
    wprowadzanie w blad,
    - jednoczesne makretingowe pie...niu o wygodzie i wyjatkowej ofercie...
    ... sorry, to sa dla mnie zagrywki godne zalosnego geszefciarza, a nie
    powaznego banku.
    tyle.

  • 10. Data: 2002-02-19 13:08:27
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > przeciez nikt w inteligo tego nie czyta, ale skoro ktos musi sobie
    > ulzyc...

    nie czyta? to po co maja poczte i linka na stronie? maila wyslalem na ich adres
    i...@i...pl (jedyny jaki tam znalazlem), a na grupe tylko kopie.
    chociaz moze i prawda, ze nie czytaja poczty. kiedys dawno zadalem im pytanie,
    pozniej monitowalem - bez skutku. to tez o nich swiadczy (i o slusznej decyzji).