  • 1. Data: 2002-01-03 15:09:44
    Temat: Inteligo???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Nie wiem jakim cudem, ale spojrzcie....

    http://www.adjouri.com/bgb/polen/

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 2. Data: 2002-01-03 15:39:43
    Temat: Re: Inteligo???
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    news:a11s73$70q$1@news.onet.pl...
    > Nie wiem jakim cudem, ale spojrzcie....
    >
    > http://www.adjouri.com/bgb/polen/

    Niezłe :-). I jakie profesjonalne podejście! Ciekawe, czy imię czyjejś
    mamy kończy się na literę inną niż "a" ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2002-01-03 15:52:49
    Od: "Jan Olszewski" <j...@f...onet.pl>

    > Nie wiem jakim cudem, ale spojrzcie....
    >
    > http://www.adjouri.com/bgb/polen/

    Jaki bank taka i nauka........

  • 4. Data: 2002-01-03 20:58:53
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam :)

    byl taki spam slany niedawno pisany NIEPOPRAWNA polszczyzna. Prosili o
    wypelnienie i odeslanie ankiety, a w 2 spamie prosili o wejscie na ta strone
    wlasnie.

    ALE CO TO MA WSPOLNEGO Z INTELIGO ??? Jestem ciekaw co odpowiecie :)

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 5. Data: 2002-01-03 21:01:21
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam :)

    przed chwila wyslalem maila, a nie doczytalem tych bzdur na stronie.

    JUZ WIEM CO TO MA WSPOLNEGO :)))

    ROTFL :)

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 6. Data: 2002-01-03 21:09:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > JUZ WIEM CO TO MA WSPOLNEGO :)))

    Wspolnego to moze miec tyle - ze uzyto mojego maila, ktory podalem w
    Inteligo - jako kontaktowy.
    A tych maili mam ho ho ho - sam zobacz asmodeusz.com, amra.info..
    a ten akurat jest jeszcze inny :))

    Pojawia sie pytanie - skad mieli ten mail - skoro ja go nie uzywam nigdzie
    indziej.
    Spamowac sobie moga a...@a...com, a...@p...fm
    ale tego, ktory podalem - nie ma jak...

    dlatego sadze, ze skoro uzyli akurat tego maila i jest to zwiazane z
    Inteligo...