  • 21. Data: 2002-02-14 14:25:52
    Temat: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    chip <p...@i...pl> napisał(a):
    > Tak, Integrum to starszne zlodzieje.
    > Wlasnie sie dowiedzialem, ze moj ROR jest oprocentowany 1,75% !

    W sam czas się dowiedziałeś...

    > Czy banki naprwde sa tak pazerne, czy tak nieudolne, wszak bank ma pieniadze
    > od ludzi i moze je inwestowac w papiery, w zakup nierucjhomosci ect....i na
    > tym powiniem zarabiac

    Podejmij swoje pieniądze z banku i zainwestuj je sam "w papiery, w zakup
    nierucjhomosci ect..." - wtedy na pewno nie będziesz miał pretensji do banku.

    > paranoja, albo ja jestem debil i nie potrafie rozwiazac prostych
    > zadan z matematyki.....

    Wysoce prawdopodobne...

    Wojtek

    PS. Wstydziłbym się wysłać takiego posta jak kol. chip
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 22. Data: 2002-02-14 14:31:00
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    ROBBO <r...@s...ec.pl> napisał(a):

    > No wiec licze.
    [ciach]
    > pozyczka w koncie 17% (bodaj)

    1. opcja PLUS 17,4%, opcja STANDARD 21,4%.

    2. cześć Robbo, dawno się nie widzieliśmy ;-) PS. Pozdrowienia od Fryderyka.

    Wojtek

  • 23. Data: 2002-02-14 16:16:29
    Od: <y...@y...pl>

    Cześć
    > Wlasnie sie dowiedzialem, ze moj ROR jest oprocentowany 1,75% ! Czy znacie
    > rownie lichwiarski bank?
    Każdy bank jest lichwiarski - to takie założenie busienssowe.
    > Czy banki naprwde sa tak pazerne, czy tak nieudolne,...
    Ten akurat jest żle zarządzany i ma chyba dość wysokie koszta i kiepski
    marketing.
    >Czyli
    >..toz lepij juz trzymac je w "skarpecie"! A do tego problemny z
    > bankomatami...mijaja prawie 4 dni a mi nadal "wisza" 4 stowy!
    To się nazywa cena postępu ;-) a poważnie złóż reklamację i zarządaj odsetek wg
    stawek lokaty za ten okres. Powinieneś dostać.
    > Jednym slowem w skarpecie te pieniadze beda
    > zarabiac...paranoja, albo ja jestem debil
    ....Oczekujesz komentarza?......
    > i nie potrafie rozwiazac prostych
    > zadan z matematyki.....
    Liczymy?
    Dane: 3000 zł przy oprocentowaniu 1,75% rocznie, kapitalizacja miesięczna,
    stawka godzinowa robotnika niskowykfalifikowanego 6 zł/h,
    średni czas realizacji transakcji w okienku 20 minut (wliczając dojście do
    banku, 2 osoby w kolejce przed tobą, same operacje), ilość płatności w
    miesiącu 6, stawka połączenia nr. 022122 przyjęto 39 groszy za 3 miuty.

    1. Utrzymanie konta vs. oprocentowanie rachunku
    Czyli ok 0,004% dziennie co daje 3 zł odstek od kwoty 3000 po 21 dniach.
    2. Faktyczny kosz realizacji tansakcji
    Wszystkie transakcjie są za darmo czyli kosztem jest połączenie modemmowe 1 raz
    w miesiącu w celu zdefiniowania transakcji np 30 minut (mając zlecenia stałe i
    wprawę to zajmie połowę ale niech będzie) i twój czas.

    Transakcja elektroniczna - połaczenie 3,90 zł. Twój czas 3 zł, czas wykonania
    30 minut.
    Razem: opłata za konto + koszt realizacji transkcji+ twój czas = 9,90zł

    Transakcjie okienkowe. 6x20 minut = 120 minut. koszt transakcji 0 wartość
    twojego czasu 12 złotych.
    Razem: opłata + koszt realizacji transkcji+ twój czas = 12 zł
    pomijam koszta prądu, dojazdu do banku oraz fakt ze przez 1,5 godziny różnicy
    mozesz zarobić 9 zł np. kopiąc dołki.

    3. Lokowanie środków.
    Biorę tu 2 wartości 6% oprocentowanie lokaty w BGZ (chyba tak jest przy 3
    miesiącach) oraz 4% rocznie jakie było podawane jako realny zysk na dolarach
    trzymanych w skarpecie i to już chyba wystarczy.

    Reasumując jak nie kochasz Integtruma to twoja sprawa ale raczej nie udowodnisz
    ze korzystanie z nowoczenych usług bankowych sie nie opłaci.
    Pozdrawiam
    Yorge

  • 24. Data: 2002-02-14 17:06:57
    Od: "chip" <p...@i...pl>

> [...]
    > banku, 2 osoby w kolejce przed tobą, same operacje), ilość płatności w
    > miesiącu 6, stawka połączenia nr. 022122 przyjęto 39 groszy za 3 miuty.

    A co w przypadku jak wybieram z tego konta...czyz nie liczy sie sredniej
    miesiecznej?

> [...]
    stałe i
    > wprawę to zajmie połowę ale niech będzie) i twój czas.

    Jesli sie polaczysz, a zdazylo mi sie ostatnio, ze po 20 probach
    zrezygnowalem, jak sie na rachunku TPSA okazalo zaliczylo mi te 20 impulsow
    po...wlasnie po stawce jak za 3 minuty wiec: 20*0,39 = 7,8 i nic, tak sobie
    zaplacilem.
    Acha, dolicz koszt utrzymnania telefonu i komputera....

> [...]
    > Razem: opłata + koszt realizacji transkcji+ twój czas = 12 zł
    > pomijam koszta prądu, dojazdu do banku oraz fakt ze przez 1,5 godziny

    Dokonuje jednej transakcji bankowej przy okienku w godzinach popoludniowych
    w dniach ok 3-4 kazdego miesiaca, czas realizacji 5-8 minut, zero kosztow bo
    to wplacam w bnaku posiadacza rachunku.
    Wiec w ttym przypadku szybsze jest realizowanie w okienku i to o wiele
    szybsze, nawet liczac czas dojscia:) A dojscie to spacerek a wiec zdrowie.
    Mniejsza o spacerki, ale dolicz kolego pobieranie kasy w bankomatach obcych,
    wszak nie zawsze masz mozliwosc znalezienia wlasnego bankomatu to ci daje
    albo 2% kwoty ale nie mniej niz 3,5 zl. To tez jest koszt utrzymania konta!
    Nalezy doliczyc problemy z korzystaniem z bankomatow czy kart, przyklad:
    W sobote, 7 razy prob zakonczonych niepowodzeniem, w obcym miejscu, brak
    bankomatu "mojego" efekt, zamrozone na nieokreslony czas ok 400 zl.....to
    nie jest koszt?
    Przyklad dwa:
    Godzina 5:10 stacja benzynowa, platnosc karta, "brak odpowiedzi banku" - po
    kilku telefonach i kilkunastu prubach rezygnacja...musialem zostawic
    oswiadczenie, ze oddam kase! Koszt wstydu - trudny do oszacowania, koszt
    spoznienia do pracy...to nazywasz postepem? I oplacalnoscia korzystania w
    polsce z uslug bankowych?
    Dzieki, ale naprawde zrozumialem, ze gotowka w reku to jak w "banku"! A w
    supernowoczesnym kosmicznym banku to raczej nie jest zbyt pewne....
    Ktos napisal, ze jestem sfrustrowany, moze, ale czy nie mam powodu, wszak
    powierzajac bankowi moje pieniadze chce byc pewny, ze na kazde zadanie je
    dostane (w koncu to nie lokata a ROR), ze nie bede doplacac do ich
    "marmurkow czy serwerkow", wszak sami powinni o to zadbac, tak sie
    reklamuja. Powiecie, ze mam pecha i powinienem isc do innego banku, nie!
    wystarczy mi, raz sparzony nie popelnie tego samego bledu, bo mnie nie stac
    na bledne dzialanie nowoczesnych bankow. po prostu wole "skarpetke" bo mam
    pewne! Rachunek raz w miesiacu moge isc zaplacic w okienku, to naprawde nie
    kosztuje az tak duzo, zwlaszcza jak mam jeden rachunek....Latwosc
    kontrolowania srodkow, nie czekam na "zaksiegowanie" ale mam online stan
    "skarpety" wiem na co mnie stac a na co nie, wiem, ze jak bede w obcym
    miescie to bedemiec kase na kazde potrzeby, a nie modlenie sie by bankomat
    wyplacil...jak i na stacji benzynowej, wiem, ze zaplace za paliwo...a nie
    zaczerwienie sie ze wstydu bo...brak polaczenia.
    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2002-02-14 18:10:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Feb 2002 18:06:57 +0100, w <a4gr1h$1f2u$1@news2.ipartners.pl>,
    "chip" <p...@i...pl> napisał(-a):

    [...]
> [...]
    > kontrolowania srodkow, nie czekam na "zaksiegowanie" ale mam online stan
    > "skarpety" wiem na co mnie stac a na co nie, wiem, ze jak bede w obcym

    Sprawa jest prosta: Ty nie dorosłeś do tego produktu. Nie musisz
    używać. Ale nie przekonuj nas, że jazda w karocy jest najwygodniejsza.

  • 26. Data: 2002-02-14 18:29:57
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > Sprawa jest prosta: Ty nie dorosłeś do tego produktu. Nie musisz
    > używać. Ale nie przekonuj nas, że jazda w karocy jest najwygodniejsza.

    Widze, ze Ty "dorosles" - wiec pozostaje mi tylko zyczyc powodzenia i
    oplacania na nowy pojazd dla coreczki jednego z prezesow...nie zycze Ci
    tego, ale moze kiedys sie spotkamy na jakies stacji benzynowej i podejdziesz
    z ta swoja platynaowa czy jak im tam karta a panienka powie Ci " brak
    polaczenia....." wowczas ja wyciagne ze swojej skarpety i zaplace a Ty
    bedziesz czerwony ze wstydu "dorosniety" do nowoczesnych uslug
    bankowych...zwlaszcza w obecnej polsce...
    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2002-02-14 19:07:06
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Feb 2002 19:29:57 +0100, w <a4gvt4$1i4d$1@news2.ipartners.pl>,
    "chip" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Widze, ze Ty "dorosles" - wiec pozostaje mi tylko zyczyc powodzenia i
    > oplacania na nowy pojazd dla coreczki jednego z prezesow...

    Jeżeli mój zysk przekłada się jednocześnie na zysk córki prezesa, to
    tym bardziej się cieszę. Zresztą miałem wrażenie, że na tym polega
    działalność gospodarcza...

> [...]
    > z ta swoja platynaowa czy jak im tam karta a panienka powie Ci " brak

    Platynowe autoryzują się off-line.

    > wowczas ja wyciagne ze swojej skarpety i zaplace a Ty
    > bedziesz czerwony ze wstydu "dorosniety" do nowoczesnych uslug
    > bankowych...zwlaszcza w obecnej polsce...

    Z powodu jak wyżej sytuacja czysto teoretyczna, ale nie zabraniam Ci o
    takowej marzyć.
    Teoretyczna również z powodu możliwości autoryzacji telefonicznej.

    A nie mówiono, byś nie zabierał głosu w sprawach na których się nie
    znasz do końca.

    PS. Gotówkę na benzynę to mam zawsze.

  • 28. Data: 2002-02-14 19:30:51
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > PS. Gotówkę na benzynę to mam zawsze.

    Serio, a ja myslalem, ze jestes "nowoczesny":))))))) A jednak..jakas
    watpliwosc..hmmm
    No coz...nie ufamy do konca. No, no....

  • 29. Data: 2002-02-14 20:04:58
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > Platynowe autoryzują się off-line.

    Masz na mysli tak zwane "zelazko" i wypukle karty?
    To uwazaj....bys suie kiedys na tym nie przejechal slyszac..."nie mamy
    zelazka".

  • 30. Data: 2002-02-14 20:46:21
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "chip" <p...@i...pl> wrote in message

    > Masz na mysli tak zwane "zelazko" i wypukle karty?
    > To uwazaj....bys suie kiedys na tym nie przejechal slyszac..."nie mamy
    > zelazka".

    Dobrze Ci Radek radzi :-))

    Tam gdzie Ty próbujesz swoją autoryzowac,
    to On bez próby ma autoryzację.
    Zelazko do tego nie potrzebne.

    Widziałeś "wypukłą" ? :-))

    BAH