  • 51. Data: 2013-04-25 16:51:57
    Temat: Re: Ile by życ z odsetek ??
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-25 08:59, Michal Tyrala napisał(a):

    > IMO duza roznica, pewnie badanie brało do średniej też wszystkie nagłe
    > zejścia i wtedy jednak ta druga połówka byłaby rozciagnieta na wiecej
    > niz rok...
    >
    > Nie przypomnisz sobie jakichs szczegolow?

    To mogły być njusy w njusleterze GW... Dotyczyło USA chyba. Poza tym nic więcej.

    --
    TrzyLinie

  • 52. Data: 2013-04-28 16:09:29
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Zanim się zabierze głos wypadałoby się dowiedzieć, co to znaczy "pytanie
    > retoryczne". Podpowiem, żeby również pozostali już się nie ośmieszali:
    > http://sjp.pwn.pl/slownik/2513585/

    I tak jak napisales - PYTANIE a nie jakies pedalskie "pytanko", kurwww...

    PS
    Strasznie mnie drazni jak minister finansow uzywa slowa "pieniazki".
    Groszami operuje czy co?

  • 53. Data: 2013-04-28 16:13:57
    Temat: Re: Ile by ?yc z odsetek ??
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-28 16:09, Q napisał(a):
    > Strasznie mnie drazni jak minister finansow uzywa slowa "pieniazki".
    > Groszami operuje czy co?

    W jego głowie są to groszki...

    --
    TrzyLinie

  • 54. Data: 2013-04-28 16:17:14
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Takiś chojrak? Spróbuj rozwiązać test szóstoklasisty.

    Dzieci jak ludzie - sa rozne - zdarzaja sie wybitne i tepe :).

    Ostatnio dawalem korki z matematyki synowi znajomej
    (z 12-14 lat + maja teraz Twierdzenie Pitagorasa).
    Typ nie wiedzial co to jest pierwiastek, ile wynosi pierwiastek do kwadratu,
    ze nie wspomne o takich matematycznych zawilosciach:
    x + 1 = 2
    Oblicz x.

    Masakra.