  • 1. Data: 2013-04-12 11:11:43
    Temat: Kasa do wyrwania - BZWBK - ALIOR BANK
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    Witam
    BZWBK - konto godne polecenia - 700 zeta + 100 zeta jeśli załozymy konto z
    polecenia osoby która ma już tam konto od 3 miesiecy
    ALIOR BANK - konto rozsadne - 400 zeta na rok

    pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2013-04-12 11:45:53
    Temat: Re: Kasa do wyrwania - BZWBK - ALIOR BANK
    Od: Tek <t...@g...com>

    On Friday, April 12, 2013 11:11:43 AM UTC+2, K.B. wrote:
    > Witam BZWBK - konto godne polecenia - 700 zeta + 100 zeta jeśli załozymy konto z
    polecenia osoby która ma już tam konto od 3 miesiecy ALIOR BANK - konto rozsadne -
    400 zeta na rok pozdrawiam K.

    do BZ WBK mogę kogoś polecić jak chce tą dodatkową stówkę dostać
    jak jesteś chętny to pisz na tek777[malpka]wp.pl

    konto jest całkiem dobre - wszystko darmowe (na razie) i do tego pare złotych dodają,
    więc w sumie warto korzystać

    w Aliorze konto już miałem - i jakoś nie polecam tej średnio-niższej kultury
    bankowości...

  • 3. Data: 2013-04-12 12:14:38
    Od: pws <p...@g...com>

    Jako zdrowa konkurencja przypomnę o sobie :)

    Również zapraszam chętnych założenia konta i zyskania dodatkowych 100 zł od banku
    (oczywiście oprócz 700 w promocji).

    Warunki Polecającego spełniłem z nawiązką (min. 650 zł wpływu przez 3 miesiące).

    Konto w programie polecającym mam W PEŁNI AKTYWNE i ZWERYFIKOWANE przez bank!

    Zgłaszajcie się na maila: pws[małpa]onet.pl
    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2013-04-17 13:44:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    K.B. pisze:

    > BZWBK - konto godne polecenia - 700 zeta + 100 zeta je?li za?ozymy konto z
    > polecenia osoby kt?ra ma ju? tam konto od 3 miesiecy

    A jak ktoś już ma w byłym KB, to też się liczy jako nowy dla BZWBK?

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2013-04-17 14:01:42
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 13:44:36 UTC+2 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski
    napisał:

    > A jak ktoś już ma w byłym KB, to też się liczy jako nowy dla BZWBK?
    >

    > --
    >
    > MiCHA

    Niestety nie. Z regulaminu poleceń:
    "Klient Polecony - osoba fizyczna, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych,
    będącą konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, która nie posiadała
    żadnego produktu w Banku Zachodnim WBK ani w Kredyt Banku S.A. przed jego przejęciem
    przez Bank w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczonych od dnia przystąpienia do Programu"

    Tak samo w promocji KGP:
    "Uczestnikiem jest pełnoletnia osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności
    prawnych, która w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie posiadała konta osobistego
    prowadzonego w złotych w Banku Zachodnim WBK S.A. lub w banku, który przed dniem
    połączenia Banku Zachodniego WBK S.A. i Kredyt Banku S.A. był Kredyt Bankiem S.A."

  • 6. Data: 2013-04-17 14:24:08
    Od: pI <u...@1...pl>

    Wed, 17 Apr 2013 13:44:36 +0200, na pl.biznes.banki, Przemyslaw
    Kwiatkowski napisał(a):

    > A jak ktoś już ma w byłym KB, to też się liczy jako nowy dla BZWBK?

    Ciekawe czy konto oszczędnościowe w BZWBK liczy się jako osobiste też?
    Albo walutowe ;) Tak tylko głośno się zastanawiam odnośnie tego
    ograniczenia 12 miesięcy wstecz ;)

    --
    pI

  • 7. Data: 2013-04-17 15:40:48
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 14:24:08 UTC+2 użytkownik pI napisał:

    > Ciekawe czy konto oszczędnościowe w BZWBK liczy się jako osobiste też?
    >
    > Albo walutowe ;) Tak tylko głośno się zastanawiam odnośnie tego

> [...]

    Z tego co gdzieś czytałem (chyba na blogu banku), to walutowe nie jest osobistym.
    Zresztą patrz w regulamin poleceń: "Konto osobiste - rachunek oszczednosciowo -
    rozliczeniowy prowadzony w złotych przez BZWBK"

    http://blog.bzwbk.pl/2013/03/iii-edycja-programu-pol
    ecen#comment-25055

    Ale raczej nie będzie można skorzystać z programu poleceń, bo klientem jednak byłeś,
    a jakby nie patrzeć wautowe/oczędnościowe są produktem...

    Jednak myślę, że nie powinieneś mieć problemu z otwarciem KGP w promocji "Nawet
    700zł..."

    A patrząc na dzisiejszy komentarz, również co do wpływów nie powinno być już
    wątpliwości... http://blog.bzwbk.pl/2013/03/7709#comment-25737