  • 1. Data: 2013-04-11 08:17:59
    Temat: Będzie się działo?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Donek zapalił zielone światło dla nigeryjskich szwindli?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2013-04-11 08:42:09
    Temat: Re: Będzie się działo?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.04.2013 08:17, Maruda pisze:
    > Donek zapalił zielone światło dla nigeryjskich szwindli?

    A bez metafor?

  • 3. Data: 2013-04-11 09:16:51
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > A bez metafor?
    >
    > --
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Termofor

  • 4. Data: 2013-04-11 12:06:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Maruda <m...@n...com> writes:

    > Donek zapalił zielone światło dla nigeryjskich szwindli?
    Ale o co chodzi?
    KJ

    Three may keep a secret, if two of them are dead.
    -- Benjamin Franklin

  • 5. Data: 2013-04-11 13:20:16
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-04-11 08:17, Maruda pisze:
    > Donek zapalił zielone światło dla nigeryjskich szwindli?

    o ile dopchaja sie do korytka w afryce rzadza chiny

  • 6. Data: 2013-04-11 13:26:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    pawlin napisał(a) :

    > o ile dopchaja sie do korytka w afryce rzadza chiny

    donek afryka dopchaja chiny rzadza korytka dlaczego?

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2013-04-11 15:35:48
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-11 13:26, Zbynek Ltd. pisze:

    > donek afryka dopchaja chiny rzadza korytka dlaczego?

    - Donek poleciał do Nigerii. Po co? Może dlatego, żeby być jak najdalej
    podczas obchodów. Ale dalej są np. Wyspy Chatham (chyba najdalej...).
    Dlaczego do Nigerii, a nie np. do Ghany?
    - Tutejszym (p.b.b.) Nigeria kojarzy się z nigeryjskim szwindlem
    opisywanym tu co jakiś czas w różnych odmianach od wielu lat.
    - Skoro Donek tam poleciał i to z Kulczykiem-juniorem i innymi
    podobnymi, to raczej nie turystycznie, jak do Maciu-Piciu, więc znów: po co?

    Jedyna sensowna odpowiedź, to "oj, będzie się działo".

    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2013-04-11 16:22:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.04.2013 15:35, Maruda pisze:

    > - Donek poleciał do Nigerii. Po co? Może dlatego, żeby być jak najdalej
    > podczas obchodów. Ale dalej są np. Wyspy Chatham (chyba najdalej...).
    > Dlaczego do Nigerii, a nie np. do Ghany?

    A czy przyszło do tej twojej łepetyny, że w kraju, na świecie i w życiu
    są ważniejsze rzeczy, niż brandzlowanie się 3-letnimi zwłokami przez
    bandę oszołomów oraz wyrachowanych drani, którzy w polityce liczą się
    WYŁĄCZNIE dzięki tej makabrycznej "zabawie"? Ile osób by dziś pamiętało
    o tym całym Maciorewiczu, gdyby nie jego wybuchy i sztuczne mgły?!

    Na przyszłość idź sobie ze swoim smęceniem na właściwą grupę - o duchach
    czy czymś takim...

  • 9. Data: 2013-04-11 18:56:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Maruda napisał(a) w wiadomości: <5166bc33$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>...

    >- Donek poleciał do Nigerii. Po co? Może dlatego, żeby być jak najdalej
    >podczas obchodów. Ale dalej są np. Wyspy Chatham (chyba najdalej...).
    >Dlaczego do Nigerii, a nie np. do Ghany?

    Bo pomimo wielkiego wzrostu Ghana ma wciąż mniejszą gospodarkę niż
    Nigeria.
    W Aryce liczą się przede wszystkim RPA, Egipt i Nigeria.
    Z RPA nie wiem czy mamy czym pohandlować, Egipt się jescze nie uspokoił
    po rewolcie, zostaje Nigeria.

    >- Tutejszym (p.b.b.) Nigeria kojarzy się z nigeryjskim szwindlem
    >opisywanym tu co jakiś czas w różnych odmianach od wielu lat.

    Poleciał przekręcić Nigeryjczyków. Wziąć odwet :)
    Zamiast skupiać się na martyrologii...
    Poza tym będzie tam szanowany bardziej niż np. w USA czy Rosji.

    > Skoro Donek tam poleciał i to z Kulczykiem-juniorem i innymi
    >podobnymi, to raczej nie turystycznie, jak do Maciu-Piciu, więc znów: po co?

    Rosjanie podłożyli świnię z rurociągiem - opozycja oszalała, rząd
    zgłupiał - "ruskie szachisty" się cieszą (po Twoich postach mniemam,
    że znasz ten termin...).
    Trzeba jakoś odbić piłeczkę, Nigeria ma ropę. Co prawda Ghana też...
    A tak na serio: ktoś wie od kiedy była przygotowywana ta wizyta?

    Arek

  • 10. Data: 2013-04-11 22:03:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 11 Apr 2013 18:56:53 +0200, Arek napisał(a):

    > Trzeba jakoś odbić piłeczkę, Nigeria ma ropę. Co prawda Ghana też...
    > A tak na serio: ktoś wie od kiedy była przygotowywana ta wizyta?

    A może oni po prostu dostali maila, że wielki spadek czeka, tylko trzeba
    papiery i prawnika opłacić, tudzież jakiś transport i teraz jadą po
    prostu ten spadek odebrać, bo już wszystko popłacili ;)

    --
    xbartx