  • 1. Data: 2013-04-12 13:27:47
    Temat: Ile by życ z odsetek ??
    Od: Wojtek <w...@g...com>

    Mam pytanko takie retoryczne:) Ile kasy potrzeba by życ z odsetek na
    normalnym poziomie bez szału, tylko zeby przeżyc ??
    Można sobie pomarzyć :) marzenia nie sa karane

  • 2. Data: 2013-04-12 13:34:32
    Temat: Re: Ile by życ z odsetek ??
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojtek <w...@g...com> writes:

    > Mam pytanko takie retoryczne:) Ile kasy potrzeba by życ z odsetek na
    > normalnym poziomie bez szału, tylko zeby przeżyc ??
    > Można sobie pomarzyć :) marzenia nie sa karane

    To już procentów nie uczą?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2013-04-12 13:59:59
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    no proste - tak na szybko.
    masz wolny milion to ok. 40tys rocznie bys z tego mial...
    jesli to ci wystarczy to wsadz na konto oszczednosciowe i zyj z tego
    :)

    powodzenia!

  • 4. Data: 2013-04-12 14:26:04
    Od: Wojtek <w...@g...com>

    W dniu 2013-04-12 13:59, sunwick pisze:
> [...]
    > masz wolny milion to ok. 40tys rocznie bys z tego mial...
    > jesli to ci wystarczy to wsadz na konto oszczednosciowe i zyj z tego

    hmm przy tym oprocentowaniu raczej nie da rady 40 tys.

  • 5. Data: 2013-04-12 14:32:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-12 14:26, Wojtek pisze:

    > hmm przy tym oprocentowaniu raczej nie da rady 40 tys.

    Czyli jednak umiesz mnożyć?
    To po co takie głupie pytanie na poziomie czwartej klasy?

    --
    MN

  • 6. Data: 2013-04-12 15:08:57
    Od: Maruda <m...@n...com>

> [...]
    > masz wolny milion to ok. 40tys rocznie bys z tego mial...
    > jesli to ci wystarczy to wsadz na konto oszczednosciowe i zyj z tego

    Identyczna dyskusja była chyba pół roku temu.

    Nie tak szybko :)
    A inflacja? (odbudowa kapitału?)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2013-04-12 15:37:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:
    > To już procentów nie uczą?

    ucza, ale nie do glowy tylko do gardla

  • 8. Data: 2013-04-12 16:02:47
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-04-12 13:34, Kamil Jońca pisze:

    > To już procentów nie uczą?
    Zanim się zabierze głos wypadałoby się dowiedzieć, co to znaczy "pytanie
    retoryczne". Podpowiem, żeby również pozostali już się nie ośmieszali:
    http://sjp.pwn.pl/slownik/2513585/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 9. Data: 2013-04-12 16:35:00
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On Fri, 12 Apr 2013 15:08:57 +0200
    Maruda <m...@n...com> wrote:

    > Identyczna dyskusja była chyba pół roku temu.
    >
    > Nie tak szybko :)
    > A inflacja? (odbudowa kapitału?)

    Calkowita odbudowa kapitalu niekoniecznie jest potrzebna - wazne, by
    starczylo na zycie, nim trafimy do piachu (ktora to data moze byc
    ciezka do okreslenia...).
    Nie trzeba przeciez umrzec "z milionem na koncie".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 10. Data: 2013-04-12 16:51:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca napisał(a) :

    > To już procentów nie uczą?

    Zadanie maturalne z matematyki

    Rok 1900
    Drwal wyciął drzewo i dostał za nie 100 zł. Koszt wycięcia wyniósł
    9%. Ile drwal zarobił?

    Rok 1990
    Drwal wyciął drzewo i dostał za nie 100 zł. Koszt wycięcia wyniósł
    9zł. Drwal zarobił 91 zł. Ile % wyniósł koszt wycięcia drzewa?

    Rok 2013
    Drwal wyciął drzewo i dostał za nie 100 zł. Koszt wycięcia wyniósł
    9zł. Drwal zarobił 91 zł. Pokoloruj drwala i drzewo.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]