  • 1. Data: 2002-06-16 21:55:47
    Temat: Ile banki wydaja na telefony miedzy oddzialami ?
    Od: "telefonik" <t...@f...pl>

    Jesli za duzo to moze... http://www.telefonip.fom.pl

  • 2. Data: 2002-06-16 22:43:51
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Jesli za duzo to moze... http://www.telefonip.fom.pl

    A cena to ma sluzyc za niespodzianke przy odbiorze paczki?

  • 3. Data: 2002-06-17 08:05:20
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Na stronie o telefonach internetowych nie ma informacji o cenie. Jaka jest
    więc cena tego ustroojstwa - czy już ktoś toto zamówił i otrzymał ?
    Ponadto jak jestem podłączony do sieci na stałe ale IP jest przydzielane
    dynamicznie, to chyba nie będzie można skorzystać z takiego telefonu ?

    Z.K.

  • 4. Data: 2002-06-17 08:21:23
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > Jesli za duzo to moze... http://www.telefonip.fom.pl

    Mniej niz ci sie wydaje. Voice IP ew. Komertel robia swoje.

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 5. Data: 2002-06-17 08:26:39
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Zygmunt Kałuża" wrote:

> [...]
    > Ponadto jak jestem podłączony do sieci na stałe ale IP jest przydzielane
    > dynamicznie, to chyba nie będzie można skorzystać z takiego telefonu ?

    bedzie, ale bedziesz mial dynamiczny nr telefonu :)
    poza tym to spamerzy i naciagacze, wystarczy przeczytac w faq odpowiedz
    na pytanie czy mozna dzwonic na telefonie stacjonarna i komorkowa...
    cena pewnie tez jest nieciekawa skoro jej nie podaja

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 6. Data: 2002-06-17 08:34:26
    Od: "Van GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > cena pewnie tez jest nieciekawa skoro jej nie podaja

    2500 dla osoby prywatnej

    Pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 7. Data: 2002-06-17 08:41:33
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Cena _jednej_ sztuki telefonu dla end usera wynosi 2500+vat ale przy
    wiekszych zakupach udzielamy rabatu do 40%. Obecnie jest promocja
    wygladajaca nastepujaco.

    zakupione 2 aparaty IT-2002 plus gratis 1 modem HDSL 2,9Mbit lub odwrotnie
    zakupiona 1 para (2 sztuki) modemow HDSL 2,9Mbit plus jeden aparat IT-2002
    gratis.
    Modemy sa opisane tutaj http://www.fom.pl/pages_hdslbr/hdslbr.htm
    Cena jednego modemu wynosi 1650+vat"

  • 8. Data: 2002-06-17 08:42:33
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Van GoGush wrote:

    > 2500 dla osoby prywatnej

    czyli dla osoby prywatnej lepiej jest kupic peceta

  • 9. Data: 2002-06-17 08:47:37
    Od: "Czarek Gorzeński" <c...@s...art.pl>

    Użytkownik "Van GoGush" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 2500 dla osoby prywatnej