  • 1. Data: 2002-06-17 05:23:45
    Temat: Intelligo - archiwum transakacji on-line
    Od: "Cube" <p...@p...onet.pl>

    Cześć,
    czy ktoś wie ile czasu Inteligo trzyma szczegóły transakcji on-line i
    ewentualnie gdzie jest to zapisane formalnie?
    Pytam bo z moich obserwacji wynika że 3 miesiące a dalej jest już pusto..
    W/g mnie nigdzie to nie jest zapisane więc zastanawiam się czy uderzyć z
    awanturą ...
    Cube

  • 2. Data: 2002-06-17 06:02:53
    Temat: Re: Intelligo - archiwum transakacji on-line
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Cube" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytam bo z moich obserwacji wynika że 3 miesiące a dalej jest już pusto..
    > W/g mnie nigdzie to nie jest zapisane więc zastanawiam się czy uderzyć z
    > awanturą ...

    jest to ich celowe dzialanie, zmierzajace do pobierania kasy
    co do awantury, hmm. trza by znalezc podstawe