  • 11. Data: 2002-06-21 10:57:55
    Temat: Re: Ile banki wydaja na telefony miedzy oddzialami ?
    Od: "ziuciu" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:3d0d989a_3@news.vogel.pl...
    > Na stronie o telefonach internetowych nie ma informacji o cenie. Jaka jest
    > więc cena tego ustroojstwa - czy już ktoś toto zamówił i otrzymał ?
    > Ponadto jak jestem podłączony do sieci na stałe ale IP jest przydzielane
    > dynamicznie, to chyba nie będzie można skorzystać z takiego telefonu ?

    Majac dynamiczny IP nie warto kupowac takiego urzadzenia. Bedzie dzialac,
    ale tylko jesli ty bedziesz chcial do kogos zadzwonic, a nie odwrotnie.
    Samo urzadzenie uwazam za swietny pomysl, tylko cena jest troche za duza.
    Jest masa programow do dzwonienia przez IP za friko. Poza tym nie
    reklamowalbym tego jako swietne rozwiazanie dla sieci lokalnych bo wlasnie
    cale piekno rozwiazania polega na mozliwosci dzwonienia gdziekolwiek. Poza
    tym istnieja sewwisy udostepniajace mozliwosc dzwonienia z kompa na
    tradycyjny telefon i to za smieszne pieniadze, ale one tez sie bardzo roznia
    w cenie.
    POzdrawiam,
    Marek