  • 1. Data: 2002-06-16 18:33:32
    Temat: Zabawy MultiBanku
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Czy za kazdym razem po konserwacji musi nastepowac zmiana w kolejnosci
    wyswietlanych rachunkow? Mialem Jestem i walutowe - teraz jest na odwrot.
    Chyba to robia zeby sie czlowiekowi nie nudzil i cwiczyl spostrzegawczosc
    ;-)

    --
    JaKi
    ________________

  • 2. Data: 2002-06-16 18:53:13
    Temat: Re: Zabawy MultiBanku
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy za kazdym razem po konserwacji musi nastepowac zmiana w kolejnosci
    > wyswietlanych rachunkow? Mialem Jestem i walutowe - teraz jest na odwrot.
    > Chyba to robia zeby sie czlowiekowi nie nudzil i cwiczyl spostrzegawczosc

    A mi skapitalizowali odsetki i pobrali oplate miesieczna "przy okazji"
    konserwacji systemu.

    pozdrawiam
    rafal

  • 3. Data: 2002-06-16 21:30:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 16 Jun 2002 20:53:13 +0200, "mcp" <r...@s...com.pl> wrote:

    >A mi skapitalizowali odsetki i pobrali oplate miesieczna "przy okazji"
    >konserwacji systemu.

    Nie masz przypadkiem kredytu odnawialnego uruchomionego jakis miesiac
    temu ? Zgodnie z umowa RORu (paragraf 8) w wypadku posiadania kredytu
    odnawialnego cala kapitalzicja dokonywana co miesiac liczac od dnia
    postawienia kredytu do dyspozycji.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-06-17 08:06:20
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > odnawialnego cala kapitalzicja dokonywana co miesiac liczac od dnia

    czyli w tak zwana "miesiecznice" - coz to za slowo hehe

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 5. Data: 2002-06-17 10:31:16
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

> [...]
    > temu ? Zgodnie z umowa RORu (paragraf 8) w wypadku posiadania kredytu
    > odnawialnego cala kapitalzicja dokonywana co miesiac liczac od dnia

    Witam

    Czy moze ktos napisac bardziej szczegolowo, jak sa liczone odsetki w tym
    kredycie
    odnawialnym i jak wyglada ta kapitalizacja ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-06-17 17:31:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 17 Jun 2002 12:31:16 +0200, "morfeusz" <m...@w...pl>
    wrote:
    >Witam
    >
    > Czy moze ktos napisac bardziej szczegolowo, jak sa liczone odsetki w tym
    >kredycie
    >odnawialnym i jak wyglada ta kapitalizacja ?

    Co masz na mysli ?
    Odsetki liczone sa normalnie, od wykorzystanego kredytu.
    Kapitalizacja wszystkich odsetek, zarowno tych od salda dodatniego
    jak i od kredytu odbywa sie w "miesiecznice" postawienia kredytu do
    dyspozycji

  • 7. Data: 2002-06-17 18:17:45
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

> [...]
    > Kapitalizacja wszystkich odsetek, zarowno tych od salda dodatniego
    > jak i od kredytu odbywa sie w "miesiecznice" postawienia kredytu do

    Wlasnie to chcialem wiedziec. Dzieki za odp.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-06-17 20:15:41
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

> [...]
    > temu ? Zgodnie z umowa RORu (paragraf 8) w wypadku posiadania kredytu
    > odnawialnego cala kapitalzicja dokonywana co miesiac liczac od dnia
    No prosze, czlowiek uczy sie przez cale zycie ;-)
    Na to nie wpadlem, dzieki za wyjasnienie.

    Pozdrawiam
    Rafal