  • 11. Data: 2002-06-28 13:29:00
    Temat: Re: Idealni i Inteligentni
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik BUCKS <b...@u...to.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afg3ar$41p$...@n...tpi.pl...

    > Da się bez problemu ;-))
    > Ale pamiętaj, aby nie pokazywać im karty, tylko mów, że jest to wypukła
    VISA
    > to unikniesz bezsensownej rozmowy z "ekpertami", co wiedzą lepiej.

    Dzięki!

  • 12. Data: 2002-06-28 13:30:15
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Piotr Zawadzki <p...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:affrqn$da8$...@n...tpi.pl...

    > Nie rób tego.
    >
    > (użytkownik Idei)

    Ja też jestem użytkownikiem Idei od ponad roku w POPie i chwalę sobie sieć.
    Co jakiś czas nie można się połączyć, ale mi to nie przeszkadza.

  • 13. Data: 2002-06-28 16:59:11
    Temat: Re: IDEA - dziadostwo ;)
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sieć.
    > Co jakiś czas nie można się połączyć, ale mi to nie przeszkadza.

    Tyle, że jak bierzesz abonament to kup telefon z konkretną taryfą, podpisz
    umowę i wychodź z salonu. Nie aktywuj żadnych usług..
    Nie słuchaj sprzedawcy, bo będzie Ci chciał wcisnąć wiele usług, nie
    informujac ile będzie to Ciebie kosztowało, a potem zwalą winę na Ciebie, bo
    przecież podpisałeś umowę, czyli potwierdzasz, że zapoznałeś się z całym
    cennikiem.

    Ja tak miałem z Zastrzeżeniem danych abonenta, która to usługa w POPie jest
    FREE ale w ABO musisz płacić ale dowiedziałem się o tym po fakcie i w ten
    sposób pozbyłem się 15zł, bo chujowy sprzedawca w salonie firmowym nic nie
    wspomniał o opłatach tylko się spytał, czy chcę, no to ja przytaknąłem.
    Chujowa jest też IDEA, która nie chciała oddać owych 15zł, mimo, że
    reklamację słałem 2 dni po zakupie telefonu, bo przyjrzałem się dokładnie
    cennikowi usług dodatkowych.
    Mimo wysyłanych reklamacji, odwołań po pół roku stwierdzili, że przykro im,
    że nieznajomość dokumentów, które podpisałem przyczyniła się do powstania
    problemu ale mają nadzieję, że dalsza współpraca będzie OK.
    Ale ja głupi nie jestem i wiedziałem ile będę płacił za rozmowy, SMSy itp.
    ale nie sądziłęm, że zapłacę za zastrzeżenie danych abonenta.
    Może błędem było to, że poszedłem do salonu firmowego, a nie do dealera.

    A chciałem wziąść tylko telefon, podpisać umowę, wyjść i cieszyć się nowym
    nabytkiem, a tu taka kicha na dzień dobry.

    Zresztą na początku działania IDEI tez miałem z nimi problemy. Wypożyczyłem
    telefon na 3 dni, a kaucję opłaciłem karta MAESTRO. Telefon oddałem w
    terminie, natomiast swoje pieniądze otrzymałem dopiero po 1.5 miesiącu.
    Wówczas nikt nie odpowiedział na moją pisemną reklamację, nikt mnie nie
    przeprosił, kasę oddali "po cichu" przelewem na konto i na tym się
    skończyło.

    Tyle narzekań na IDEE.
    Ogólnie ich oferta mi pasuje, choć obecna umowa na 2 lata to dla mnie za
    dużo. Jednak za numer z Zastrzeżeniem danych abonenta, po zakończeniu umowy
    dziękuję im za uwagę. Może jak za rok lub kilka przejdzie mi to wezmę u nich
    kolejny abonament, a póki co nie chcę mieć u nich żadnego abonamentu.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-06-28 17:10:26
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Co jakiś czas nie mo?na si? po?ączy?, ale mi to nie przeszkadza.

    ROTFLLLL ;-))))

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 15. Data: 2002-06-28 17:15:37
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik BUCKS <b...@u...to.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afi4kq$7vl$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > Nie słuchaj sprzedawcy, bo będzie Ci chciał wcisnąć wiele usług, nie
    > informujac ile będzie to Ciebie kosztowało, a potem zwalą winę na Ciebie,

    Skoro już ktoś coś mówi, to ostrzegam przed usługami typu Trzy i Ja, Wolne
    Kfile. Oferują one połączenia 50% - 70% taniej, ale uwaga, tadam - rozmowy
    zżerają pakiet bezpłatnych minut. Czyli zamiast nic nie płacić, płacisz
    połowę ceny ;-). Opłaca się to dopiero po wyczrpaniu pakietu bezpłatnych
    minut.

  • 16. Data: 2002-06-28 17:19:03
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Adam_mb <m...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...254.173.2...

    > ROTFLLLL ;-))))

    Po prostu nie używam telefonu w nagłych wypadkach i rozmowy ze znajomymi
    mogą chwilkę poczekać...

  • 17. Data: 2002-06-28 22:26:30
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFLLLL ;-))))

    Nie ma co się śmiać, każdy operator ma coś na sumieniu.
    IDEA czasem ma problemy ale inni także.
    Rok temu, gdy byłem na miejscu wypadku drogowego to miałem taką sytuację, żę
    z SimPlusa nie można było uzyskać połączenia z Pogotowiem, natomiast IDEA
    POP załatwił sprawę szybko i bezboleśnie.
    Przeciez w dużym mieście wojewódzkim BTSów jest jak nasrane i nie powinno
    być kłopotów, a na dodatek było po godzinie 23.

    Przy kolejnej testowej próbie z SimPlusa za 5minut było wszystko OK ale
    kiedy było to konieczne to zawiódł.
    Aha telefon był całkowicie sprawny i zasięg na full, zwłaszcza, że
    najbliższy BTS PLUSa był w odległości 100m

    A żeby było na temat grupy to czasem mam problemy z eBankami i np. nie mogąć
    zlecić przelewu w danej chwili ale to mi nie przeszkadza, gdyż w przeciwnym
    razie musiałbym zrezygnować z eBankowości.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2002-07-01 09:19:42
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Fri, 28 Jun 2002 18:59:11 +0200, "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >Wówczas nikt nie odpowiedział na moją pisemną reklamację, nikt mnie nie
    >przeprosił, kasę oddali "po cichu" przelewem na konto i na tym się

    zażądaj odsetek za zwłokę; obecnie 20% w skali roku. Niech mają
    nauczkę.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2002-07-01 12:41:05
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:n370iucq3ib9c7m0im7c7g5epbcpfau0rj@4ax.com...

    Wypożyczyłem

    > zażądaj odsetek za zwłokę; obecnie 20% w skali roku. Niech mają
    > nauczkę.

    Ale jak pisałem to było na początku działania IDEI, czyli chyba w 1998, więc
    sprawa nieaktualna.
    Niestety podobne sytuacje były, są i będą dopóki "debile" oraz mało
    kompetentni ludzie będą zatrudniani na stanowiskach związanych z
    bezpośrednim kontaktem z klientem.
    Chyba, że IDEA i inne firmy akceptują taki stan rzeczy, bo jest to dla nich
    wygodniejsze i daje jakieś zyski. Ale to już inna bajka.