    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idealni i Inteligentni
    Date: Sat, 29 Jun 2002 00:26:30 +0200

    Użytkownik "Adam_mb" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns923BC30C556ABx2e5@150.254.173.2...

    > ROTFLLLL ;-))))

    Nie ma co się śmiać, każdy operator ma coś na sumieniu.
    IDEA czasem ma problemy ale inni także.
    Rok temu, gdy byłem na miejscu wypadku drogowego to miałem taką sytuację, żę
    z SimPlusa nie można było uzyskać połączenia z Pogotowiem, natomiast IDEA
    POP załatwił sprawę szybko i bezboleśnie.
    Przeciez w dużym mieście wojewódzkim BTSów jest jak nasrane i nie powinno
    być kłopotów, a na dodatek było po godzinie 23.

    Przy kolejnej testowej próbie z SimPlusa za 5minut było wszystko OK ale
    kiedy było to konieczne to zawiódł.
    Aha telefon był całkowicie sprawny i zasięg na full, zwłaszcza, że
    najbliższy BTS PLUSa był w odległości 100m

    A żeby było na temat grupy to czasem mam problemy z eBankami i np. nie mogąć
    zlecić przelewu w danej chwili ale to mi nie przeszkadza, gdyż w przeciwnym
    razie musiałbym zrezygnować z eBankowości.