  • 1. Data: 2002-06-27 15:58:58
    Temat: Idealni i Inteligentni
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Chcę sobie kupić telefon komórkowy w Idei Optimie. Potrzebuję więc 1.22 PLN
    i "dwa dokumenty tożsamości oraz jeden z dokumentów:
    - zaświadczenie o zarobkach z zakładu pracy
    - wyciąg z konta
    - zapłacony rachunek za prąd, gaz, telefon (wskazana wysoka kwota)
    - zgodę na obciążenie karty płatniczej (wypukłej)"
    Wyciągnięte z ulotki salonu.

    Czy mam szansę, żeby się nie rzucali i przyjęli zgodę na obciążenie VE
    Inteligo, bo słyszałem, że można ją obciążyć w ten sposób...
    Może ktoś wie z autopsji?

  • 2. Data: 2002-06-27 16:10:31
    Temat: Re: Idealni i Inteligentni
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Czy mam szansę, żeby się nie rzucali i przyjęli zgodę na obciążenie VE
    > Inteligo, bo słyszałem, że można ją obciążyć w ten sposób...

    nie da się

  • 3. Data: 2002-06-27 19:40:46
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    > nie da się

    Nie da się obciążyć? W takim razie trochę się zapędziłem ;-).

  • 4. Data: 2002-06-27 20:17:00
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    corner wklepał pracowicie (albo i nie, bo to już przecież wakacje za
    pasem):

    >Chcę sobie kupić telefon komórkowy w Idei Optimie.
    (...)

    Nie rób tego.

    (użytkownik Idei)

  • 5. Data: 2002-06-27 22:20:35
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie da się

    Jak nie masz pewności to się nie wypowiadaj, bo da się :)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-06-27 22:24:21
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie da się obciążyć? W takim razie trochę się zapędziłem ;-).

    Da się bez problemu ;-))
    Ale pamiętaj, aby nie pokazywać im karty, tylko mów, że jest to wypukła VISA
    to unikniesz bezsensownej rozmowy z "ekpertami", co wiedzą lepiej.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-06-28 05:58:23
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie rób tego.

    Tak z ciekawości, dlaczego? Bo mam zamiar tak opłacać rachunki.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu

  • 8. Data: 2002-06-28 05:59:17
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Amehat <a...@k...pl> wrote:

    > Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawości, dlaczego? Bo mam zamiar tak opłacać rachunki.

    On odradzał chyba wybór operatora a nie sposób płatności.

  • 9. Data: 2002-06-28 07:18:30
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > On odradzał chyba wybór operatora a nie sposób płatności.

    A mi sie wydaje, ze on odradza wybor TEJ formy platnosci u TEGO operatotra.

    Pzdrwm.
    Wieloletni zadowolony uzytkownik Idei, ale nie korzystajacy z opcji
    obciazenia karty platniczej (i moze dlatego jeszcze zadowolony?)

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-06-28 08:09:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Lopez"

    > Wieloletni zadowolony uzytkownik Idei, ale nie korzystajacy z opcji
    > obciazenia karty platniczej (i moze dlatego jeszcze zadowolony?)

    tez od 1,5 roku uzywam w Idei Polecenia Zaplaty i jest to najwygodniejsze
    Jakis baran dealer zmusil mnie przy kupowaniu nowego telefony z aktywacja do
    podpisania zgody na obciazanie karty VC mimo ze mam PZ i co sie okazalo -
    oczywiscie nowy tel. dolaczyli do poprzedniego i nadal laczna faktura jest
    placona PZ
    *** blad ***