  • 1. Data: 2002-06-27 11:55:07
    Temat: Multikredyt
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Witam,

    Kiedy najlatwiej uzyskac kredyt ? Kiedy sie go w ogole nie potrzebuje. Chyba
    ta zasada sprawdza sie takze w przypadku Multibanku.

    Otrzymalismy wczoraj do podpisu umowe kredytowa, pomimo, ze wcale nie
    skladalismy wniosku o kredyt i wcale nie jest nam on potrzebny. We
    wstepniaku napisano cos takiego, ze dziekuja, ze z Multikonta zrobilismy
    swoje podstawowe konto i ze jestesmy specjalnymi klientami i ze wlasnie moga
    nam przyznac taki kredyt. Zrobilo nam sie milo.

    Troche nam glupio, bo ktos tam w banku musial sie napracowac, zbadac nasza
    zdolnosc kredytowa itd.
    Plus dla Multi za bardzo wyrazne wskazanie w umowie wysokosci prowizji (i to
    kwotowo, a nie tam "prowizja na zasadach okreslonych w odrebnym
    regulaminie").

    A tak na marginesie: Multibank dal nam dwa razy wiekszy limit w stosunku do
    tego co proponowal nam handlobank na odchodnym (przy prawie identycznych
    wplywach - stare konto z handlo, po krotkiej niewoli w Citi, przenieslismy
    do Multi).

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 2. Data: 2002-06-28 09:34:35
    Temat: Re: Multikredyt
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > do Multi).
    >
    > Mozesz zdradzic jaka miales linie w Citi i jakie byly twoje wplywy bo ja
    jakos nie moge dostac takiego samego limitu w Multi jaki mialem w Citi a
    naprawde nie chce juz byc niewolnikiem lichwiarskiego Citi.

    Pozdrawiam
    "fido dido"

  • 3. Data: 2002-06-30 16:38:06
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    > jakos nie moge dostac takiego samego limitu w Multi jaki mialem w Citi a
    > naprawde nie chce juz byc niewolnikiem lichwiarskiego Citi.

    Moze takie informacje zachowamy dla pracownikow Urzedu Skarbowego :-)
    W kazdym razie zaproponowali limit kredytowy prawie 2 razy wiekszy niz w
    handlobanku, przy praktycznie takich samych wplywach. Praktycznie wplyw byl
    jedynie z poborow, byc moze w Twoim przypadku problem tkwi wlasnie w tych
    wplywach - np. w Multi honoruja tylko pobory od pracodawcy, a w Citi takze
    inne wplywy (np. zlecenia).

    Beniowa pozdrawiajacy.